Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Android Netrunner : Gra Karciana - Odporne na Przyszłość GALAKTA

Cykl Genesis - Szósty Pakiet Danych

gry / zabawki

GALAKTA
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

`Na czym buduje się wiedzę, jeśli nie na bitach informacji? Informacja to władza i my ją kontrolujemy.`
- wewnętrzny komunikat NBN

`Stawki są dużo wyższe niż mógł się pan spodziewać, panie Santiago. Będziemy pana wspierać tak długo, jak długo nasza współpraca będzie opłacalna, ale radzimy panu bardzo uważać.`
- Pan Li, makler.

`Runnerzy? Chętnie zafundowałbym im przyjemną nieruchomość na dnie zatoki.`
- Wiceprezes Weyland Consortium ds. Planowania Miejskiego, wypowiedź nieoficjalna.




Razem z końcem cyklu Genesis cybernetyczne zmagania przerodzą się w prawdziwą wojnę na wielką skalę. Runnerzy będą wykorzystywać nowe lodołamacze i ulepszony sprzęt, aby przeprowadzać kolejne serie skoków. Odpowiedź korporacji będzie musiała być szybka i zdecydowana - inwestowanie kredytów w rozwój nowych rodzajów lodu i ulepszeń. Co tak naprawdę jest Odporne na Przyszłość w świecie, gdzie każda następna, silniejsza warstwa lodu jest po prostu kilkoma liniami kodu?

Odporne na Przyszłość zamyka cykl Genesis 60 kartami (po 3 kopie każdej z 20 nowych kart), które balansują ostatnie ulepszenia oprogramowania poprzez skupienie się na zasobach spoza sieciowego świata. Jako dodatek do nowoczesnych lodołamaczy, runnerzy otrzymają nowe zasoby i wydarzenia, podczas gdy korporacje skupią się na umacnianiu swoich serwerów poprzez rozwój aktywów zaprojektowanych do otwartych działań wojennych w cyberwalce. Kiedy sztuczki, pułapki i blokady nie są wystarczającymi środkami zaradczymi, korporacje stają z bronią w ręku w wirtualnych pojedynkach twarzą w twarz z runnerami.

Korporacje w grze Android: Netrunner to ogromne, rozległe imperia, których bogactwo leży w liniach kodu, kredytach i plasbetonie. Są one w pełni poświęcone zdobywaniu kredytów, na wszystkie wyzwania patrzą przez pryzmat kredytów, a wybrani, którzy nimi kierują, nie przejmują się etyką przy pozbywaniu się przeszkód, takich jak runnerzy, jeśli tylko przyniesie to korporacji dodatkowe dochody.

W związku z tym, rozszerzenie Odporne na Przyszłość wprowadza pierwsze `wrogie`aktywa: `Ronina` i `Stały Zespół Reagowania`. Każdy z nich obrazuje nowy, militarny sposób myślenia frakcji Jinteki i Weyland.

Pomimo tego, że są one podobne do pułapek, runner nie musi uzyskać do nich dostępu aby ich efekt zadziałał. Dzięki temu korporacja może aktywnie uczestniczyć w wykorzystaniu tych aktywów, przez co nie musi polegać tylko na blefie. Z drugiej strony, efekt tych kart jest mniej niebezpieczny i nie ma natychmiastowego wpływu tak jak ma to miejsce w przypadku pułapek.



Przykładowo, Ronin musi zostać awansowany przynajmniej cztery razy, zanim jego zdolność będzie mogła zadziałać, co oznacza, że po jego zainstalowaniu trzeba wykorzystać jeszcze cztery kliki i cztery kredyty. Wreszcie, aby z niego skorzystać, znowu należy poświęcić na to klik i skasować `Ronina` by zadać runnerowi 3 obrażenia. Dla porównania, w arsenale Jinteki znajduje się `Projekt Chrabąszcz`, który może zadać aż 6 obrażeń za trzy żetony awansu i jeden kredyt. Podobnie, `Stały Zespół Reagowania` zadaje o połowę mniej obrażeń niż `Spalona ziemia`.

Jednak wrogie aktywa posiadają nieocenione zalety, które pozwolą korporacji na podążanie bardziej aktywnych form działania. Jinteki może trzymać Ronina w rezerwie, czekając na chwilę kiedy runner zostanie tylko z dwoma kartami w ręce. Wtedy pozostaje tylko wykorzystać Ronina i wygrać grę. Inną taktyką może być awansowanie dwóch Roninów, aby jednym potężnym wirtualnym atakiem pozbyć się przeciwnika raz na zawsze. W przypadku `Stałego Zespołu Reagowania`, zamiast koncentrować się na agresywnych atakach na runnera, korporacja może skupić się na awansowaniu projektów chronionych przez siły ochrony.

Przy bliższym spojrzeniu na nowe aktywa, które doskonale wpisują się w strategie korporacji, zauważyć można, że dzięki nim cybernetyczne zmagania osiągnęły punkt kulminacyjny, zwłaszcza, że gracze mogą zdecydować o użyciu trzech kopii wrogich aktywów w swojej talii.



Nie ma armii, nie ma generałów. Nie ma czołgów ani pól bitew, poza tymi generowanymi w cyberprzestrzeni. Nie ma też kombatantów - są jedynie zwycięzcy i ofiary. A czy wy okażecie się Odporni na Przyszłość?

Zawiera karty 101-120 Cyklu Genesis.

UWAGA! To nie jest samodzielna talia. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Gry karcianej Android: Netrunner.

Zawartość pudełka:
-60 kart
S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Producent: GALAKTA

RECENZJE - Gry / Zabawki - Android Netrunner : Gra Karciana - Odporne na Przyszłość, Cykl Genesis - Szósty Pakiet Danych

4.4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0