SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Gra Horror w Arkham: Gdzie mieszkają bogowie (Zestaw Mitów) GALAKTA

Pożeracze Snów - Piąty Zestaw Mitów

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

gry / zabawki

GALAKTA
z serii Horror w Arkham LCG
Wiek 10-14, >15
Ilość graczy 1 osoba,  2 osoby
  • Wysyłamy w 5 - 7 dni + czas dostawy
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Gdzie zaś udał się Nyarlathotep, spokój znikał, we wczesnych godzinach rannych rozlegały się bowiem koszmarne wrzaski.
-H.P. Lovecraft, Nyarlathotep



Wasza podróż w ramach cyklu Pożeraczy snów poprowadziła was przez każdy zakątek Krain Snów, od Królestwa Skai aż po Ciemną stronę Księżyca, w ciągłym poszukiwaniu zaginionego Kadath, gdzie mieszkają bogowie. Teraz wasza wyprawa dociera do waszego straszliwego celu i wszystkie sekrety zostaną w końcu odkryte.



Wzrok chaosu
Gdzie mieszkają bogowie to scenariusz 4-A kampanii Senna wyprawa, śledzący losy dzielnych badaczy, którzy w ramach rozszerzenia Pożeracze snów jako pierwsi zapuścili się do Krain snów w poszukiwaniu dowodów ich istnienia. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczy snów, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części.



Po wydarzeniach z Ciemnej strony Księżyca dotarliście do krainy Leng, jałowego, oblodzonego pustkowia, gdzie, jak sądzicie, znajduje się szczyt nieznanego Kadath. Przez cały czas towarzyszą wam drwiny gryzącej was obcej obecności. Pozbawiony słów, szyderczy głos, którego nie słyszycie, ale ciągle czujecie wewnątrz swoich umysłów. Wiecie co wyraża. Widzi was. Czeka na was. Nie wymkniecie się z jego szponów. Może od samego początku byliście głupcami, myśląc, że ta wyprawa była waszym pomysłem, a nie tylko intrygą jakiejś przedwiecznej istoty wyższej. Jak mogło wam nawet na moment przejść przez myśl, że to wy kiedykolwiek mieliście nad tym kontrolę?



Być może zostaliście tu ściągnięci dokładnie przez to, co wydawało wam się że to wy ścigacie. Wasze starcie z Przedwiecznym Nyarlathotepem (Gdzie mieszkają bogowie, 306) oznacza konfrontację z podstępami, kłamstwami i samą rzeczywistością. Nie będzie to bezpośrednia walka, w której możecie spojrzeć swojemu przeciwnikowi prosto w oczy i po prostu wypalić ze swojej spluwy. Przebiegłość, złowrogość i manipulacje - tym wszystkim jest Nyarlathotep. Znalezienie sposobu na powstrzymanie jego planu przejęcia kontroli zarówno nad światem jawy jak i snu, to ostateczna zagadka, którą musicie rozwikłać. Przedwieczny ma wiele twarzy i możecie być zmuszeni by każdą z nich dobrać na rękę, nie wspominając o tym ani słowem w obawie przed jego gniewem i doprowadzeniem do szaleństwa. Ujawnienie którejkolwiek z Niezliczonych form (Gdzie mieszkają bogowie, 318) Nyarlathotepa, zmusi was do ujawnienia każdej karty Nyarlathotepa jaką macie na ręce. Następnie wykonuje on atak i zostaje wtasowany z powrotem do talii spotkań, nim będziecie mieli szansę zareagować. Waszą jedyną szansą jest jakoś go wywabić i odkryć jego oblicze! Jak jednak walczyć z wrogiem, którego nie potraficie pojąć?

Desperackie kroki
Los stawia was w obliczu najstraszliwszej istoty rodem z koszmarów, jednak Gdzie mieszkają bogowie zapewni wam ogrom nowych narzędzi i broni do walki z siłami zła. W tych najbardziej dramatycznych chwilach Mistyk może wykorzystać własną znajomość sztuk tajemnych, np. Ściągając do naszego świata Przyzwanego ogara (Gdzie mieszkają bogowie, 282). Ta bestia, która zajmuje zarówno strefę sprzymierzeńca jak i mistyczną danego badacza, może zostać wykorzystana jako wzmocnienie, pozwalając na wykonanie testu ataku z bazową wartością walki równą pięć lub testu badania z bazową wartością intelektu równą pięć. Dodatkowo, dzięki wytrzymałości o wartości trzy, ogar nieźle sprawdza się w roli ochrony przed wszelkimi potwornościami, jakie mogą na was czyhać w Kadath.

Moc jednak zawsze ma swoją cenę, a paranie się arkanami, których się do końca nie rozumie może nieść ze sobą niespodziewane konsekwencje. Jako dodatkowy koszt przywołania Przyzwanego ogara do siebie, musisz przeszukać swoje powiązane karty w poszukiwaniu 1 kopii Uwolnionej bestii (Gdzie mieszkają bogowie, 283) i wtasować ją do swojej talii. Jeżeli ta karta zostałaby odkryta, Mistyk traci kontrolę nad Ogarem i będzie musiał stawić czoła konsekwencjom, gdy ten odwróci się przeciw swemu niedawnemu panu i zacznie nań polować z nienaturalną zawziętością. Mając w perspektywie ryzyko takiego ataku, mało kto by się odważył na przywołanie własnego ogara z Tindalos. Ale czyż żywot Mistyka nie opiera się na igraniu z losem i balansowaniu na krawędzi szaleństwa?



W miarę jak wasze umysły są rozszarpywane na strzępy za sprawą potęgi Przedwiecznych, targa wami poczucie beznadziei na powrót do ukochanego Arkham. Jednak daremność waszej sytuacji niesie ze sobą własną formę makabrycznego wyzwolenia. Może się okazać, że nie macie już Nic do stracenia (Gdzie mieszkają bogowie, 284). To bezkosztowe wydarzenie pozwala dobrać zasoby w takiej ilości, by mieć ich 5 oraz dobrać karty do ilości pięciu na ręce. W połączeniu ze zdolnością badacza Patrice Hathaway (Pożeracze snów, 5), ta karta może każdemu Ocalałemu dać szansę na pełne odświeżenie swojego stanu stołu i zrewidowanie strategii na wyjście z sytuacji bez wyjścia, oferując mnóstwo nowych opcji i zapewniając zasoby do skorzystania z nich. Mimo że z karty tej można skorzystać tylko raz nim zostanie usunięta z gry, użyta w odpowiednim momencie daje ogromną szansę na odwrócenie własnego losu. Może i nigdy nie wrócicie do domu, ale to nie oznacza, że macie się poddać.

Starcie z losem
Wszystkie ścieżki prowadziły właśnie tu. Nie ma już odwrotu. Przedrzyjcie się przez równinę Leng, stańcie oko w oko z Nyarlathotepem i poznajcie koszmary, jakie czekają na was tam, Gdzie mieszkają bogowie!

Wiek: 12+
Liczba graczy: 1-2 osób

UWAGA!
To nie jest samodzielny produkt.
Do gry wymagana jest wersja podstawowa gry Horror w Arkham gra karciana.



S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Rodzaj zabawki: Gry
Wiek: Gry dla 10 latków,  Gry dla 11 latków,  Gry dla 12 latków,  Gry dla 13, 14, 15 latków,  Gry od 16 lat
Ilość graczy: 1 osoba,  2 osoby
Gry: karciane,  kooperacyjne,  przygodowe
Serie: Horror w Arkham LCG
Producent: GALAKTA
Numer producenta: PL-AHC43

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Zrzęda Alexander Alexander  Gry / Zabawki 48,67 zł
Dodaj do koszyka
Gra Brzdęk! Katakumby! Lucrum Games Lucrum Games  Gry / Zabawki 179,95 zł
Dodaj do koszyka
Gra Dixit: MNK Rebel Rebel  Gry / Zabawki 76,80 zł
Dodaj do koszyka
Gra Dinozaur w opałach Lucrum Games Lucrum Games  Gry / Zabawki 38,13 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - Gry - Gra Horror w Arkham: Gdzie mieszkają bogowie (Zestaw Mitów), Pożeracze Snów - Piąty Zestaw Mitów

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: