Gra 13 duchów - gra planszowa Nasza Księgarnia | Sklep Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Gra 13 duchów

gry / zabawki

  • Producent Nasza Księgarnia
  • Wiek 6-910-14
  • Ilość graczy 2 osoby,  3-4 osoby
  • Wysyłamy w 3 - 5 dni + czas dostawy
  • Dostępność Ostatnie sztuki u dostawcy
    Ostatnie sztuki produktu u dostawcy.
    Spróbujemy go dla Ciebie sprowadzić.
    W przypadku braku tej pozycji, zamówienie zostanie zrealizowane bez niej.

Gra 13 duchów - opis produktu:

Znajdź ducha, zanim on zauważy Ciebie!

Przenieś się do starego, nawiedzonego domu, w której hula 13 duchów. Twoim zadaniem jest wskazanie miejsca, w którym ukryły się straszydła należące do rywali.



Gra 13 duchów oparta jest na dedukcji, wyróżnia się prostymi zasadami, jednak rozgrywka nie jest już taka łatwa i wywołuje wielkie emocje!

Wydanie polskie.

Zawartość pudełka:
instrukcja
karty

Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 8 lat.



S
Szczegóły

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Polecane

  • -12%
Galakta Gra This War of Mine GALAKTA 
184,71 zł 209.90
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -14%
Rebel Gra Nemesis Rebel 
472,95 zł 549.95
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -35%
Gra Aeon`s End: Wieczna Wojna Portal Games 
115,52 zł 177.72
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -10%
Gra Gloomhaven (edycja polska) Albi 
539,95 zł 599.94
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Gry
Gra 13 duchów

4.6/5 ( 8 ocen )
    5
    7
    4
    0
    3
    0
    2
    1
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

brak oceny

Baba Jaga

  • 26-07-2018
  • 18:24

Duchy pojawiają się przede wszystkim w starych legendach, pełno ich w ruinach zamków, w środku lasów na bagniskach, w opuszczonych domostwach. Kojarzą się nam z błąkającymi duszami, które zamiast szukać drogi do ukojenia, muszą straszyć zagubionych wędrowców.
A tu proszę - mamy duchy w grze planszowej. I to nie jakieś strachy, które o zawał serca przyprawiają, ale przyjazne widziadła, które na pierwszy rzut oka przypominają postacie z cudownego Disneyowskiego filmu "Coco".

Opakowanie 6/6
13 duchów zostało schowanych w bardzo poręcznym, kompaktowym pudełeczku, w którym znajdziemy instrukcję, dwie talie kart - w każdej 13 postaci duszków, które różnią się delikatnie rewersami (dwie talie potrzebne są w 4-osobowej rozgrywce), 1 żetonów, którymi oznaczamy zdobyte punkty, naklejkę "właściciel gry" (tak, tak, to co uwielbiam ;)) oraz kartę megamocy:D

Instrukcja 6/6
Jak to zwykle w grach Naszej Księgarni, zasady gry są opisane bardzo zwięźle, lekko i zrozumiale, a dołączone ilustracje jeszcze bardziej przyspieszają opanowanie zasad.
Dodatkowo na końcu jest opis wszystkich kart z podziałem na kolory, ponieważ mamy karty niebieskie, żółte i czerwone.

Grafika 6/6
Opracowanie graficzne to największy atut tej gry.
Każda z postaci na kartach jest inna, oryginalna, bardzo ciekawa i wywołująca uśmiech na twarzy :D Nasze ulubione to grubaśna baronowa w krynolinie, mroczny rycerz oraz dziewczynka z czaszką :D Swoją drogą - szkoda, że duchy nie nie mają nazw, czy imion.
Ilustracje sa niesamowicie klimatyczne - szkoda, że nie przekłada się to na klimat gry.

Grywalność 5/6
13 duchow to mała gra o prostych zasadach, w której musimy wykazać się sporą dozą umiejętności logicznego myślenia i troche pogłówkować. Główną rolę pełni tu zapamiętywanie numerów oraz odgadnięcie, w której kryjówce schował się duch przecownika.
Gracze dostają po dwie karty i wybiera, która z nich będzie kryjówką. Następnie każdy po kolei wykorzystuje swoją druga kartę, czyli zadaje odpowiednie pytania przeciwnikom. Wykorzystana karta jest wykładana na stół obrazkiem do góry. Z każdym zadanym pytaniem i z każdą wyłożoną kartą ilość możliwości się zmniejsza i szansa na wskazanie numeru kryjówki przeciwnika rośnie. kto najdłużej zostaje w ukryciu zdobywa punkt, czyli jeden żeton, a wygrywa ten, kto zdobędzie 3 lub 6 żetonów (w zależności od ilości graczy).
Nasze wrażenia? Na pewno nie baliśmy sie tych uroczych duchów :D
Gra się bardzo szybko, a rozgrywka jest przyjemna, chociaż mózg trzeba wytężyć. Nieco może denerwować losowość kart i to, że czasami ma się wrażenie, że niektóre karty mają większą moc niż inne, co często wynika z tego, czy wylosujemy ją na początku, czy w dalszej fazie rozgrywki.
Gra na pewno uczy logicznego myślenia, umiejętności dedukcji, no i cały czas trzeba być przy niej mocno skupionym.
Dla małych dzieci jest świetną nauką pojęć matematycznych - dla każdego rodzica ogromnym plusem jest nauka poprzez zabawę.

Czy recenzja była pomocna?