Zawodowcy: Pracownik call center

podręcznik

Wydawnictwo Ekonomik
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze).

Książka składa się z trzech rozdziałów:
1. Na czym polega praca w call center.
2. Jak znaleźć pracę w call center.
3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy.

Z książki można dowiedzieć się:
- co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje;
- na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera;
- jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach;
- czego będzie wymagał pracodawca.


Amelia Marczyńska od kilku lat pracuje jako konsultantka call center. Swoje pierwsze kroki stawiała w małej, wrocławskiej firmie. Przez ostatnie dwa lata pracowała w prężnie rozwijającym się call center jednego z banków.
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Wydawnictwo: Ekonomik
Oprawa: miękka

RECENZJE - Podręcznik - Zawodowcy: Pracownik call center

4.3/5 ( 4 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0