Teoria komunikowania masowego

podręcznik

Wydawnictwo PWN
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania:
- strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych;
- organizacji i kulturze mediów;
- treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego;
- widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego;
- społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: miękka

RECENZJE - Podręcznik - Teoria komunikowania masowego

4.7/5 ( 15 ocen )
  • 5
    13
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0