Sprzedaż produktów reklamowych. Kwalifikacja A.26. Podręcznik dla technika organizacji reklamy

podręcznik

Wydawnictwo eMPi2
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Podręcznik podzielony jest na trzy części:
CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE
CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH
CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŹOWE

Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Wydawnictwo: eMPi2
Oprawa: miękka
Okładka: miękka

RECENZJE - Podręcznik - Sprzedaż produktów reklamowych. Kwalifikacja A.26. Podręcznik dla technika organizacji reklamy

4.5/5 ( 33 oceny )
  • 5
    27
  • 4
    1
  • 3
    2
  • 2
    0
  • 1
    3