Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwalifikacja A.26.2. Technik organizacji reklamy - Dorota Zadrożna, Alina Kargiel WSiP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne - Podręczniki |
tel: +48 42 252 39 23 email: info@gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwalifikacja A.26.2. Technik organizacji reklamy

podręcznik

Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwalifikacja A.26.2. Technik organizacji reklamy - opis produktu:

W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat tworzenia i aktualizacji bazy danych o klientach, identyfikacji typów klientów, prowadzenia rozmowy sprzedażowej, przedstawiania oferty sprzedaży produktów i usług reklamowych. Podkreślono znaczenie prowadzenia sprzedaży produktów i usług reklamowych zgodnie z przyjętą strategią marketingową, realizacji zlecenia i zamówienia na produkty i usługi reklamowe, negocjacji oraz przygotowywania umowy sprzedaży produktów i usług. Pokazano metody prowadzenia dokumentacji dotyczącej sprzedaży produktów i usług, a także sposoby korzystania z programów komputerowych stosowanych w procesie sprzedaży produktów i usług reklamowych.
S
Szczegóły
  • RecenzjeRecenzje
  • Podręcznik
  • Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwalifikacja A.26.2. Technik organizacji reklamy
0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.