Podstawy marketingu

podręcznik

Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Jest to pierwszy na polskim rynku wydawniczym podręcznik akademicki inspirujący i wspomagający w samokształceniu z podstaw marketingu. Wyróżnia się spośród innych nową konstrukcją, zawiera bowiem oprócz syntezy treści poszczególnych tematów również interesujący zestaw testów, zadań, przykładów i zarazem poprawnych odpowiedzi. Celem pracy jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiejętności posługiwania się instrumentami marketingowego zarządzania firmą w procesie globalizacji i integracji, jej treść jest dostosowana do programu tego przedmiotu na uczelniach wyższych, a forma - wymagająca aktywności ze strony czytelników - sprzyja pogłębionemu zrozumieniu prezentowanego materiału. Podręcznik spełnia indywidualne oczekiwania studiujących, gdyż przygotowuje do przedsiębiorczych inicjatyw oraz innowacyjnych postaw - i z tą myślą został specjalnie stworzony dla odbiorcy. Zespół autorski tworzą pracownicy naukowi Wyższej Szkoły Bankowej i Politechniki Poznańskiej, dysponujący wiedzą teoretyczną i doświadczeniem dydaktycznym oraz praktycznym, reprezentujący nowoczesny styl myślenia o przedsiębiorstwie XXI wieku. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla osób studiujących marketing na różnych kierunkach i stopniach studiów, a także dla wykładowców.
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa
Oprawa: miękka

RECENZJE - Podręcznik - Podstawy marketingu

4.6/5 ( 5 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0