Opis produktu:
Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu podstaw marketingu. Bazą dla przedstawianych treści jest koncepcja marketingu opracowana przez Philipa Kotlera.Omawiane w podręczniku zagadnienia osadzone są w realnym świecie przykładów i konkretnych sytuacji zaczerpniętych z życia gospodarczego i empirycznych analiz rynku, które uzasadniają słuszność opisywanych treści. Czytając podręcznik czytelnik ma nie tylko rozumieć, ale też wyobrażać sobie dany proces czy zjawisko, niemalże czuć go.
W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia:
# Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy
# Rynek jako podstawa działalności marketingowej
# Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego
# Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach
# Produkt jako narzędzie marketingu
# Cena jako element mieszanki marketingowej
# Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku
# Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
# Plan marketingowy jako element zarządzania marketingowego
# Specyficzne obszary stosowania marketingu
# Prawo i etyka jako narzędzia regulacji działalności marketingowej,
# słowniczek pojęć marketingowych
Szczegóły | |
Dział: | Podręczniki szkolne |
Wydawnictwo: | Difin |
Oprawa: | miękka |