Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży Tom 3 - Iwona Wielgosik eMPi2 - Podręczniki | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży Tom 3

podręcznik

  • Wydawnictwo eMPi2
  • Nr dopuszczenia: 52/2013
  • Dostępność niedostępny

Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży Tom 3 - opis produktu:

W podręczniku opisano: zasady obsługi klientów, jak prowadzić promocję towarów, realizować transakcje kupna-sprzedaży oraz na czym polega ochrona prawna konsumentów. Pytania kontrolne i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów.

Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży Tom 3 pochodzi z wydawnictwa eMPi2. Numer dopuszczenia podręcznika to: 52/2013.
S
Szczegóły
  • Dział: Podręczniki szkolne
  • Wydawnictwo: eMPi2
  • Oprawa: miękka
  • Ilość stron: 200
  • ISBN: 978-83-62325-70-2
  • Nr dopuszczenia: 52/2013

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Podręcznik
Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży Tom 3

4.6/5 ( 14 ocen )
    5
    11
    4
    1
    3
    2
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.