Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Kwalifikacja HGT.03. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Część 2 / Witold Drogoń, Bożena Granecka-Wrzosek WSiP Wydawnictwa Szkolne
Kategorie
  • image

Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Kwalifikacja HGT.03. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Część 2 (miękka)

po podstawówce, szkoła branżowa I stopnia

podręcznik

Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Kwalifikacja HGT.03. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Część 2, po podstawówce, szkoła branżowa I stopnia - opis produktu:

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.03 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).

Autorzy wyczerpująco opisali kwestie dotyczące przestrzegania zasad zdrowego żywienia, przechowywania żywności, bielizny i zastawy stołowej, sporządzania jadłospisów i rozróżniania śniadań hotelowych oraz sposobów ich podawania. Zaprezentowali informacje dotyczące przyjmowania i realizacji zamówień usług dodatkowych, ich organizowania oraz sporządzania dokumentacji.

Podręcznik Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie z zakresu kwalifikacji HGT.03 to nieoceniona pomoc podczas nauki zawodu, opracowana pod kątem wszystkich efektów kształcenia i kryteriów weryfikacji opisanych w nowej podstawie programowej dla zawodu technik hotelarstwa. Publikacja jest ciekawa, uczy twórczo myśleć, umożliwia poznanie specyfiki branży hotelarskiej oraz ułatwia zrozumienie jej istoty. Każdy może znaleźć w niej coś, co go zainteresuje, zainspiruje i pomoże w nauce zawodu.

Obowiązkowa pozycja w przygotowaniach do egzaminu zawodowego! Wiadomości teoretyczne wsparte licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami przybliżającymi praktyczne zastosowanie wiedzy.
S
Szczegóły
  • RRecenzje
  • Podręcznik
  • Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Kwalifikacja HGT.03. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Część 2, po podstawówce, szkoła branżowa I stopnia
0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • `Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie` jest podręcznikiem wydanym w dwóch częściach, przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w...

  • Zeszyt ćwiczeń przygotowuje do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje T.12 `Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie` w zawodzie technik hotelarstwa. Oprócz dokumentów dotyczących usług dodatkowych oraz służby pięter, znajdują się tam również zadania utrwalające wiedzę z typów...

  • Podręcznik został przygotowany dla uczniów technikum hotelarskiego do 1. części kwalifikacji T.12 - Utrzymywanie czystości i porządku w jednostkach mieszkalnych. Wiedza zawarta w publikacji pozwala poznać zasady działalności oraz organizację pracy służby pięter. Typy jednostek mieszkalnych,...

  • Zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum. Przedstawia podstawowe funkcje programów Office. Uczy technik pisania bezwzrokowego. Szczegółowo omawia program CHART i jego zastosowanie w hotelarstwie. Przystępnie opisuje podstawowe procedury stosowane w...

  • Zbiór zawiera 7 zestawów pytań (część pisemna) oraz 4 zadania (część praktyczna), które mają pomóc uczniom przygotować się do egzaminu zawodowego. Każdy zestaw to przykładowy egzamin zawodowy (część pisemna i część praktyczna). W książce zamieszczone są odpowiedzi do wszystkich zadań. Spis...

  • Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa realizujący treści z zakresu części 2 kwalifikacji T.11 (Obsługa gości przyjeżdżających i wyjeżdżających). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności przestrzegania procedur związanych z obsługą gości w recepcji, sporządzania związanej nimi dokumentacji,...