Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Małgorzata Roszkiewicz PWN - Podręczniki | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

podręcznik

  • Wydawnictwo PWN
  •  

  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Metody ilościowe w badaniach marketingowych - opis produktu:

Podręcznik prezentuje metodologię marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną zaletą publikacji są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

Metody ilościowe w badaniach marketingowych pochodzi z wydawnictwa PWN. Dedykowany jest do: Szkoły wyższe / Nauki społeczno-ekonomiczne / Marketing.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Podręcznik
Metody ilościowe w badaniach marketingowych

4.5/5 ( 11 ocen )
  • 5
    9
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.