Media na rynku

podręcznik

Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów jest pierwszym na polskim rynku podręcznikiem przedstawiającym usystematyzowaną wiedzę z zakresu ekonomiki mediów. Autorzy wyjaśniają, jak rynek i pieniądze funkcjonują we współczesnych środkach masowego przekazu, jak rozwój nowych technologii wpływa na rynek mediów. Lektura podręcznika nie wymaga specjalistycznej wiedzy ekonomicznej, odbiorcami mogą być wszyscy zainteresowani mediami, komunikowaniem społecznym, dziennikarstwem, filmem, marketingiem i reklamą, polityką i współczesnymi technologiami informacyjnymi.
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Oprawa: miękka

RECENZJE - Podręcznik - Media na rynku

4.7/5 ( 16 ocen )
  • 5
    14
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1