Marketing w działalności agencji reklamowej. Kwalifikacja A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych

podręcznik

Wydawnictwo eMPi2
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Wydawnictwo: eMPi2
Oprawa: miękka

RECENZJE - Podręcznik - Marketing w działalności agencji reklamowej. Kwalifikacja A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych

4.5/5 ( 24 ocen )
  • 5
    20
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    2
  • 1
    1