Marketing usług hotelarskich. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa

podręcznik

Wydawnictwo WSiP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.:
- podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja,
- badania marketingowe, zarządzanie i planowanie,
- mierniki stosowane w działalności hotelarskiej.
Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Wydawnictwo: WSiP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Oprawa: miękka

RECENZJE - Podręcznik - Marketing usług hotelarskich. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa

4.3/5 ( 8 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    2
  • 3
    2
  • 2
    0
  • 1
    0