Marketing Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa - Henryk Mruk PWN - Podręczniki | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Marketing Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa (miękka)

podręcznik

  • Wydawnictwo PWN
  •  

  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Marketing Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa - opis produktu:

Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak:
-badania marketingowe
-segmentację rynku
-strategię produktu, dystrybucji, cen
-wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki
-reklamę i promocję
-plan marketingowy

Prof. dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.

Marketing Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa pochodzi z wydawnictwa PWN. Dedykowany jest do: Szkoły wyższe / Nauki społeczno-ekonomiczne / Marketing.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Podręcznik
Marketing Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

4.5/5 ( 13 ocen )
  • 5
    10
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

brak oceny

Olga P

28-02-2013 12:07

Henryk Mruk zadbał o wszystko, a mimo tego nie zadręcza nas zbędnymi szczegółami. Na pierwszy rzut oka widać, że autor włożył wiele pracy i wysiłku aby "Marketing. Satysfakcja.." była zwięzła i przejrzysta. Każda strona wnosi istotne informacje z wyżej wymienionych tematów. Nauka z takiego podręcznika to przyjemność. Dzięki temu, że został napisany prostym językiem, już po jednym przeczytaniu pamięta się kluczowe pojęcia.

Czy recenzja była pomocna?