Kalejdoskop ucznia klasa 2-3. Ortografia - Katarzyna Glinka, Katarzyna Harmak, Kamila Izbińska WSiP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne - Podręczniki | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Kalejdoskop ucznia klasa 2-3. Ortografia

podręcznik

Kalejdoskop ucznia klasa 2-3. Ortografia - opis produktu:

Tytuł wchodzący w skład serii publikacji dodatkowych Kalejdoskop ucznia, których celem jest ćwiczenie głównych umiejętności w kl. 1-3, takich jak czytanie, pisanie i liczenie. Publikacje mają poszerzać i pogłębiać wiedzę oraz umiejętności uczniów. Mogą być wykorzystane do zadawania pracy domowej, lub jako materiał dodatkowy (uzupełniający) do wykonania przez uczniów w trakcie zajęć w szkole.

Celem zeszytu jest przede wszystkim ćwiczenie umiejętności poprawnego pisania pod względem ortograficznym i utrwalenie zasad polskiej pisowni.

Materiał jest ułożony według omawianych kolejno zasad ortograficznych, każdej trudności ortograficznej została poświęcona cała strona wprowadzająca zasadę (z wierszykami), a dalej znajdują się np. ćwiczenia różnicujące pary ortogramów (ó - u, ż - rz, h - ch) oraz ćwiczenia utrwalające poznane zasady. Na końcu publikacji zamieszczono powtórzenie całego materiału, a także słowniczek z poznanymi wyrazami z trudną pisownią.

Kalejdoskop ucznia klasa 2-3. Ortografia pochodzi z wydawnictwa WSiP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. Dedykowany jest do: Szkoła podstawowa / Klasa 2 / Język polski.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Podręcznik
Kalejdoskop ucznia klasa 2-3. Ortografia

4.8/5 ( 5 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.