Jakościowe metody badań marketingowych - Dominika Maison PWN - Podręczniki | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Jakościowe metody badań marketingowych (miękka)

Jak zrozumieć konsumenta

podręcznik

Jakościowe metody badań marketingowych, Jak zrozumieć konsumenta - opis produktu:

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów.

Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków - pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania.

Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta, pochodzi z wydawnictwa PWN. Dedykowany jest do: Szkoły wyższe / Nauki społeczno-ekonomiczne / Marketing. Publikacja dostępna jest również w formie elektronicznej.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Podręcznik
Jakościowe metody badań marketingowych, Jak zrozumieć konsumenta

4.6/5 ( 5 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.