Introduction to International Trade

podręcznik

Wydawnictwo Uniwersytet Gdański
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Podręcznik jest pierwszą tego rodzaju pozycją literaturową w Polsce. Autorzy prezentują przekrojowo problematykę planowania i realizacji transakcji handlowych na rynku międzynarodowym. Praktyczne aspekty przedstawione w podręczniku obejmują opracowywanie międzynarodowej strategii marketingowej i metody wchodzenia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, poszukiwanie informacji i nawiązywanie współpracy z partnerami handlowymi, zarządzanie procesem spedycyjnym oraz wpływ różnic kulturowych na możliwość rozwoju.
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Wydawnictwo: Uniwersytet Gdański
Oprawa: miękka

RECENZJE - Podręcznik - Introduction to International Trade

4.5/5 ( 2 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0