Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym

podręcznik

Wydawnictwo Difin
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Wydawnictwo: Difin
Oprawa: miękka
Okładka: miękka

RECENZJE - Podręcznik - Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym

3.8/5 ( 5 ocen )
  • 5
    2
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0