Informatyka Podręcznik dla szkoły branżowej I stopnia / Wojciech Hermanowski Operon | Podręczniki w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Informatyka Podręcznik dla szkoły branżowej I stopnia

po podstawówce, 4-letnie liceum i 5-letnie technikum

podręcznik

  • Wydawnictwo Operon
  •  

  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy
S
Szczegóły
  • RecenzjeRecenzje
  • Podręcznik
  • Informatyka Podręcznik dla szkoły branżowej I stopnia, po podstawówce, 4-letnie liceum i 5-letnie technikum
0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Technologia informacyjna i informatyka to dziedziny, których wykorzystanie i dostępność stale rosną, a tempo zachodzących w nich zmian jest nieporównywalne z rozwojem innych dyscyplin. Umiejętność biegłego posługiwania się komputerem i urządzeniami peryferyjnymi oraz znajomość obsługi pakietów...

  • Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku to sprawdzone rozwiązanie zgodne z podstawą programową. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą wymagane umiejętności. W podręczniku nauka programowania jest oparta na języku Scratch - barwnym programie wizualnym dostosowanym do...

  • Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku to sprawdzone rozwiązanie zgodne z podstawą programową. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą wymagane umiejętności. Podręcznik uczy programowania w Pythonie, tworzenia dokumentów HTML, analizowania dużych zestawów danych,...

  • 18.88 zł
    16.04 zł

    Podręcznik kontynuuje naukę programowania w wizualnym środowisku Scratch oraz rozpoczyna naukę w językach HTML i Python, wprowadza w zagadnienia algorytmiczne, uczy projektowania i realizowania rozbudowanych prezentacji, tworzenia projektów multimedialnych w edytorze grafiki, rozwija umiejętności...

  • Jak umiejętnie rozwiązywać problemy z różnych dziedzin, świadomie korzystając z metod i narzędzi, jakie daje informatyka? Publikacja wprowadza ucznia w świat mechanizmów algorytmicznego myślenia i pomaga go zrozumieć, a jednocześnie nie ogranicza twórczego myślenia. Dzięki treściom zawartym w...

  • Uczeń w klasie czwartej nauczy się pracować: z edytorem tekstu (m.in. zredaguje tekst, połączy tekst z grafiką, narysuje, zilustruje i sformatuje tabelę); edytorem grafiki (m.in. narysuje, połączy tekst z grafiką, stworzy własną ikonę); arkuszem kalkulacyjnym (m.in. przeanalizuje dane i...