Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - Barbara Stawarz-García PWN - Podręczniki | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów (miękka)

podręcznik

  • Wydawnictwo PWN
  •  

  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - opis produktu:

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów pochodzi z wydawnictwa PWN. Dedykowany jest do: Szkoły wyższe / Nauki społeczno-ekonomiczne / Marketing.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Podręcznik
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

4.5/5 ( 13 ocen )
  • 5
    10
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    2
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.