CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług medycznych

podręcznik

Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Głównym celem badań podjętych przez autorów było opracowanie przykładowej matrycy CAF, która pozwoli zidentyfikować konieczne do przeprowadzenia udoskonalenia w szpitalu, a tym samym poprawić jego efektywność. W książce podjęto zatem próbę: interpretacji pojęcia jakości usług medycznych i sposobów pomiaru tej jakości; identyfikacji szpitali jako organizacji świadczących usługi medyczne na rzecz pacjentów; typologii kryteriów oraz mierników pomocnych w ocenie stopnia implementacji strategii TQM w szpitalach; przedstawienia sposobu implementacji TQM i oceny stopnia jej dojrzałości w szpitalach; charakterystyki metody CAF na tle innych metod implementacji i oceny stopnia dojrzałości TQM w szpitalach; opracowania przykładowej matrycy CAF do samooceny szpitala. Książka składa się z czterech rozdziałów zawierających wnioski i rekomendacje wynikające z przeprowadzonych badań. Wyjaśniono w nich istotę jakości usług medycznych, opisano koncepcje zarządzania jakością usług, scharakteryzowano także pojęcie zarządzania jakością usług medycznych w szpitalach oraz metody implementacji i oceny TQM w tych placówkach.

Rok wydania: 2018
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Oprawa: miękka

RECENZJE - Podręcznik - CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług medycznych

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1