Business English. Marketing and Sales. Student`s Book Podręcznik + CD
podręcznik
Wydawnictwo Express Publishing |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Business English: Marketing and Sales to podręcznik do nauki Business English przygotowany przez doświadczonych nauczycieli ESP. Dzięki swej strukturze doskonale sprawdzi się w grupach o zróżnicowanym poziomie zaawansowania: od high beginners do low intermediate. Materiał zawarty w podręczniku jest przeznaczony do realizacji w trakcie 36 godzin lekcyjnych - może to być np. kurs 6-tygodniowy (po 6 godzin tygodniowo) lub intensywny kurs 6-dniowy w firmie.Najważniejsze cechy:
- rozwijanie wszystkich sprawności językowych - czytania, pisania, słuchania i mówienia;
- rozwijanie słownictwa wprowadzanego w kontekście i ćwiczonego na wiele różnych sposobów;
- ćwiczenie podstawowych struktur językowych i gramatycznych niezbędnych do efektywnej komunikacji w środowisku biznesu;
- autentyczne materiały zaczerpnięte m.in. z literatury fachowej, prasy i Internetu;
- struktura publikacji pozwalająca na dużą elastyczność (możliwość skracania lub wydłużania kursu).
Opis komponentów:
Podręcznik ucznia (Student`s Book) składa się z 5 rozdziałów i zadania w formie projektu pozwalającego na powtórzenie całości materiału. Każdy rozdział zaczyna się od wprowadzenia (Warm-up Activity), po którym następują części poświęcone rozwijaniu sprawności czytania, pisania i słuchania oraz na koniec mówienia (Assessment). Ciekawym rozwiązaniem jest podział ćwiczeń ze względu na stopień trudności na dwie części łatwiejszą (a) dla high beginners i trudniejszą (b) dla poziomu low intermediate.
Płyta CD (Audio CD) zawiera nagrania do wszystkich ćwiczeń rozwijających sprawność słuchania.
Szczegóły | |
Dział: | Podręczniki szkolne |
Wydawnictwo: | Express Publishing |
Oprawa: | miękka |