SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie
Desktop-1.jpg
Nie miałeś jeszcze okazji płacić z PayPo?
Odbierz kod promocyjny na pierwsze zakupy z PayPo, sprawdź jak to działa.
Zamów, zapłać za 30 dni i skorzystaj z kodu o wartości 20 zł na spłatę zakupów.
Desktop-2.jpg
W dniach 14.08 - 30.09.2023 złóż zamówienie w e-sklepie Gandalf.com.pl i wybierz w koszyku opcję PayPo.
W procesie PayPo, wprowadź kod promocyjny (GANDALF20) i odbierz kod o wartości 20 zł na spłatę zakupów.
Akcja z kodem promocyjnym trwa od 14.08 do 30.09 2023 r., pula kodów 500, kod: GANDALF20 na 20 zł. Kod łączy się z innymi promocjami w sklepie. Z kodu promocyjnego mogą skorzystać wyłącznie nowi klienci korzystający z usługi "Zapłać za 30 dni". Szczegóły w Regulaminie kodów promocyjnych i Regulaminie usługi "Zapłać za 30 dni" na paypo.pl.

Jak to działa?
1
KROK 1
Robiąc zakupy w sklepie, wybierasz PayPo jako metodę płatności.
2
KROK 2
Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, podajesz swoje dane. Kolejne zakupy potwierdzasz jedynie kodem SMS lub jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej.
3
KROK 3
PayPo opłaca Twoje zakupy, a Ty otrzymujesz zamówienie. 
4
KROK 4
Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
Jak dodać kod promocyjny.gif

Korzyści dla kupującego
Korzysci mobile.jpgKorzysci mobile.jpg
Przykład responsywnego obrazka Korzysci desktop.jpgKorzysci desktop.jpg
Usługa jest dostępna dla nowych klientów PayPo. Informacja nie stanowi oferty. Szczegóły w Regulaminie usługi "Zapłać za 30 dni" dostępnym na www.paypo.pl. Klienci PayPo po spłaceniu jednej transakcji 
Najczęściej zadawane
pytania
1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.
2. W jaki sposób płacę za zamówienie?
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
3. Czy to jest bezpieczne?
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
4. Czy to coś kosztuje?
Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować sie od razu.
5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
Nie martw się, nic sie nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.
6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?
Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.

Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie usługi PayPo.

Pytania o usługę można zadawać pod numerem telefonu: +48 22 333 74 60 lub e-mail: info@paypo.pl