Opis produktu:
W dzisiejszych czasach notatki głosowe, nagrania wideo i zdjęcia są kroniką naszego życia w czasie rzeczywistym. Śledzimy, gdzie byliśmy, i zdradzamy, dokąd zmierzamy. Jednak Suki Waterhouse kataloguje najbardziej intymne, kształtujące i znaczące momenty swojego życia za pomocą piosenek. Być może znasz jej nazwisko lub jej twórczość jako piosenkarki, autorki tekstów i aktorki, ale tak naprawdę poznasz tę wielowymiarową artystkę dzięki jej muzyce. Wspomnienia nieodwzajemnionej miłości, tęsknoty, niepokoju i nieprzefiltrowane migawki układają się jak puzzle w mozaikę złożoną z dobrze znanego country, alternatywy w stylu lat 90. i spokojnego popu. Pisze utwory, które można by umieścić na zakurzonych starych winylach z ulubionego sklepu z płytami vintage, ale które doskonale sprawdzają się na zalanej słońcem scenie festiwalowej. Jej pierwszy album dla wytwórni Sub Pop, `I Can`t Let Go`, jest świadectwem jej mocy jako wokalistki i autorki tekstów.
Według słów Suki: `Album nosi tytuł I Can`t Let Go, ponieważ przez lata czułam się tak, jakbym nosiła na barkach bagaż ciężkich chwil z przeszłości i nie miało to już sensu. Jest tak wiele rzeczy, o których nigdy nie mówiłam. Każda piosenka na tę płytę była koniecznością. Pod wieloma względami obserwowałem swoje życie jako osoba z zewnątrz. To tak, jakbym była gościem, który przygląda się wydarzeniom`.
Dorastając w Londynie, Suki uległa magnetycznej sile przyciągania muzyki. Słuchała takich wykonawców jak Alanis Morissette i Fiona Apple, a Oasis zajmowało szczególne miejsce w jej sercu. Początkowo ujawniła to oblicze swojej twórczości za sprawą serii singli, które wygenerowały prawie 20 milionów odtworzeń. Nylon okrzyknął jej debiutancki utwór `Brutally` jako `coś, co brzmiałoby jak głębokie cięcie Lany Del Rey zmieszane z `Both Sides, Now` Joni Mitchell`. Oprócz pochlebnych recenzji w magazynach Garage, Vice i Lemonade, najlepiej ujął to DUJOR: `Muzyka Suki Waterhouse ma rozmach`. Suki chętnie nawiązuje do artystów ulubionych gatunków, a w okresie poprzedzającym powstanie `I Can`t Let Go` szczególnie pociągała ją twórczość Sharon Van Etten, Valerie June, Garbage, Frazey Ford, Lou Doillon i Lucindy Williams. Po tym, jak zakochała się w `Terms of Surrender` Hiss Golden Messenger, zwróciła się do producenta Brada Cooka (Bon Iver, War On Drugs, Snail Mail, Waxahatchee) z prośbą o pomoc w zdefiniowaniu brzmienia `I Can`t Let Go`. Na płycie `I Can`t Let Go Suki` nie tylko kataloguje swoje dotychczasowe życie, ale także spełnia życiową ambicję.
`Kiedy utknęłam w martwym punkcie lub nie miałam kontaktu z wewnętrznym sensem i zewnętrznym celem, odnajdywałam je, przeszukując wspomnienia i odnajdując wydarzenia zakopane w cienistych obszarach psychiki, gdzie były zepchnięte` - mówi. `Tak wiele zmian w moim życiu wymagało ponownych wizyt w tym miejscu - zwłaszcza w czasie przechodzenia do kolejnych etapów. Ten album to eksploracja tych momentów, kiedy nie ma już nic do stracenia. To, co zostaje i czego nie można wyrzucić, to jaźń`.