Opis produktu:
KIDS to odważny, drugi dla City Slang album Nogi Erez, nagrany z jej twórczym i życiowym partnerem Ori Rousso.
Opierając się na surowości i politycznych tematach swojego debiutu Off The Radar z 2017 roku, na KIDS przenosi się bliżej domu i spraw związanych z codziennym życiem, zachowując jednocześnie swój charakterystyczny spryt i luz. Jej ostre produkcje są zamknięte wokół tekstów, które traktują o tym, co osobiste i polityczne; śmiertelność i strata; wojna i pokój; niepewność i ambicja.
W ciągu trzech lat, które minęły od wydania Off The Radar, świat się zmienił nie do poznania. Podobnie jak Noga Erez. KIDS to reakcja na świat, w którym się znajduje, taki, w którym polityka przenika każdego dnia. Świat to bałagan - mówi. Nie wycofuję się z polityki `Off The Radar`. `KIDS` jest polityczny, bo w dzisiejszych czasach wszystko jest polityczne - nawet decydowanie się na nieangażowanie. `KIDS` odzwierciedla czas, w którym został stworzony.
Po serii singli, KIDS przynosi cenne popowe hymny XXI wieku. Na KIDS zastępuje cień i wściekłość Off The Radar neonową jaskrawością, odważnymi liniami, w zdecydowanie odważnych i pewnych produkcjach, które zamieniają dzikość na skakanie, ponury nastrój na zawziętą zuchwałość. Erez znalazła swój styl, w oparciu o wspaniałe rzemiosło z Rousso, które przynosi brzmienie zawierające napięcie i uwolnienie, niepokój i remedium, mistrzowskie melodie i akcenty dęciaków, a wszystko to owinięte wokół wszechstronnego wokalu Erez, który szybko przechodzi z przeciętego flow do przydymionego mruczenia.
KIDS przynosi piosenki o stracie, relacjach osobistych, polityce i relacjach między rodzicem a dzieckiem - poruszające poważne tematy bez uszczerbku dla chwytliwości. KIDS prezentuje doskonałe popowe hity `VIEWS (feat. Reo Cragun & ROUSSO)` i `NO news on TV` - ten ostatni kołysze się funkowo, podczas gdy `You So Done` bada toksyczne międzyludzkie relacje. W `Knockout` i `Bark Loud` artystka jest samokrytyczna, a teksty opowiadają o jej bezwzględnej ambicji - `Uważam, że to interesujące, że możesz traktować siebie jako ofiarę okoliczności, aby być nieustępliwym` - wyjaśnia.
Polityczne utwory na płycie, takie jak `Fire Kites` i `KIDS (feat. Blimes)`, krążą wokół ciężkich basowych dropów, odnosząc się do konfliktu w jej regionie - matek wychowujących dzieci po obu stronach podziału i wybuchów na granicy. Moralność jest motywem przewodnim w takich utworach jak skocznym RnB `End Of The Road`, odnoszącym się do osobistej straty zmieniającej perspektywę. Jeszcze bardziej widać to w utworze zamykającym album, kończąc się szeptaną i pełną emocji kołysanką.
Przez całą płytę przewijają się fragmenty wypowiedzi matki Ereza - w tym ujmujący, dziesięciosekundowy otwierający album `KTD`, będący częścią refleksji nad relacją między rodzicem a dzieckiem: `Zaczęliśmy myśleć o relacji między jednym pokoleniem a następnym` - mówi Erez. `To są piosenki o tym, co dziedziczymy po poprzednich pokoleniach, jak przekazujemy rzeczy dalej. Jak ta gra w ewolucję naszej kultury i ludzkości jest w dużej mierze w naszych rękach. W pewnym momencie wszyscy byliśmy w pewnym sensie czystą kartką. KIDS mówi o potencjale ludzkości zarówno do piękna, jak i destrukcji.`