Zarządzanie jakością usług medycznych wg normy ISO 001:2015 po zmianach - pdf / Arkadiusz Trela 26,27 zł | eBook w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image

E-book

Zarządzanie jakością usług medycznych wg normy ISO 001:2015 po zmianach - pdf

ebook

  • pdf

  • Wydawnictwo Wiedza i praktyka
  • Rozmiar pliku 0.75 MB
  • Zabezpieczenie Znak wodny
  • Produkt cyfrowy

Zarządzanie jakością usług medycznych wg normy ISO 001:2015 po zmianach - pdf - opis produktu:

Ochrona zdrowia od wielu lat wykorzystuje systemy zarządzania oparte na ISO, jako narzędzia służące do poprawy jakości oferowanych usług, redukcji prawdopodobieństwa wystąpienia błędów oraz standaryzacji prowadzonych działań. Opublikowanie nowych wydań ISO 9001:2015 System zarządzania jakością oraz ISO 14001:2015 System zarządzania środowiskowego to dwa najważniejsze wydarzenia w obszarze światowej normalizacji w tym roku. Mimo długiego okresu przejściowego oraz możliwości utrzymania ważności wydanych certyfikatów nie warto czekać do ostatniej chwili z procesem dostosowawczym.
S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  handel
  • Wydawnictwo: Wiedza i praktyka
  • Rok publikacji: 2015
  • ISBN: 978-83-269-4408-6
  • Język: polski
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Wprowadzono: 11.12.2015

Zobacz również

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

  • RRecenzje
  • eBook pdf
  • Zarządzanie jakością usług medycznych wg normy ISO 001:2015 po zmianach - pdf
4.6/5 ( 8 ocen )
    5
    5
    4
    3
    3
    0
    2
    0
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

Chłopiec znikąd - mobi, epub

Katherine Marsh

30,70 zł 38.38
produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

Czakrasnoludki - mobi

Anna Borkowska

11,82 zł 13.91
produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

Boski gniew - mobi, epub

Jennifer L. Armentrout

23,55 zł 29.44
produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

The Resolutions - mobi, epub

Mia Garcia

20,73 zł 25.91

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Podręcznik obejmuje wiedzę o zarządzaniu jakością produkcji i bezpieczeństwem produktu. Autorzy przedstawili: historię, filozofię i istotę jakości; pomiar i ocenę jakości; środowisko i zasady zarządzania jakością; normalizację (system zarządzania jakością według norm ISO serii 9000); systemy oceny...

  • Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się...

  • Zarządzanie jakością to podstawowe podejście w pracy współczesnych bibliotek. Choć znane jest już od wielu lat, ciągle ewoluuje. Pojawiają się nowe założenia, metody badań oraz praktyczne narzędzia wspierające wysoką jakość pracy instytucji bibliotecznych. W książce zaprezentowano wieloaspektowe...

  • Książka stanowi kompleksowy opis monograficzny zasad oraz metod zarządzania informacją i jej jakością w organizacjach zhierarchizowanych. Rozważania teoretyczne uzupełniają wyniki własnych badań autorki nad jakością informacji w zhierarchizowanych instytucjach bankowych.

  • Autorzy są adiunktami Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, współpracują z wieloma uczelniami w całym kraju. Napisali wiele książek na temat marketingu i zarządzania, m.in.: Marketing bezpośredni, Marketing usług medycznych, Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej. Dr Monika Dobska jest...

  • Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług. Szczególnym walorem...