Zachowanie nabywców produktów luksusowych - pdf pdf, eBook | Księgarnia Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

E-book

Zachowanie nabywców produktów luksusowych - pdf, eBook

ebook

  • pdf

Zachowanie nabywców produktów luksusowych - pdf - opis produktu:

Publikacja składa się z sześciu rozdziałów.W rozdziale pierwszym przedstawiono znaczenia pojęć `luksus` i `produkt luksusowy`, omówiono różne próby ich definiowania oraz wymieniono cechy marki luksusowej. Autor pracy zaproponował dwie definicje produktów luksusowych: dla produktów z kategorii luksusu niedostępnego i dla produktów z kategorii luksusu dostępnego. Cechy wyróżniające te dwie kategorie są różne, poza marką. Jest to ujęcie odmienne od dotychczasowych, gdyż wcześniej autorzy albo próbowali opracować definicję produktów luksusowych obejmującą całość tego pojęcia, albo dzielili produkty luksusowe na poziomy, różniące się `natężeniem` czy stopiem obecności tych samych cech. Pojęcie i teorie konsumpcji na pokaz, uważanej za najważniejszy pojedynczy czynnik skłaniający do zakupu produktów luksusowych, zostały przedstawione w rozdziale drugim. Rozdział trzeci zawiera analizę dynamiki obrotów i struktury rynku produktów luksusowych oraz dane dotyczące liczby i segmentów nabywców. Po raz pierwszy - wydaje się - w literaturze światowej porównano i omówiono szczegółowe dane (w ujęciu branżowym i geograficznym) z różnych źródeł o wartości sprzedaży na tym rynku oraz oszacowano udział wydatków Polaków na produkty luksusowe i udział sprzedaży produktów luksusowych w Polsce w wartości sprzedaży tych produktów na świecie. W rozdziale czwartym przedstawiono wybrane badania dotyczące nabywców produktów luksusowych przeprowadzone na świecie i w Polsce. Piąty rozdział pracy zawiera bardziej zaawansowane i szczegółowe analizy przeprowadzone przez autora pracy dotyczące różnych aspektów postaw wobec luksusu i zachowania nabywców produktów luksusowych. W rozdziale szóstym omówiono ewolucję postaw wobec marketingu w zarządzaniu markami luksusowymi wśród gestorów tych marek (właścicieli i menedżerów), z negatywnych, wykluczających marketing jako składnik zarządzania na ambiwalentne (dystansowanie się wobec marketingu przy oficjalnym uznaniu go jako funkcji w przedsiębiorstwie) albo w pełni akceptujące istotną rolę marketingu.

eBook pdf Zachowanie nabywców produktów luksusowych - pdf pochodzi z wydawnictwa Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Autorem książki jest Tomasz Sikora. Należy do gatunków: ekonomia i biznes. Książka Zachowanie nabywców produktów luksusowych - pdf liczy 315 stron.
S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Kategoria: ekonomia i biznes
  • Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Rok publikacji: 2020
  • Ilość stron: 315
  • ISBN: 978-83-7378-750-6
  • Język: polski
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Wprowadzono: 30.11.2020

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
eBook pdf
Zachowanie nabywców produktów luksusowych - pdf

0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.