rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - pdf

ocena: 0, głosów: 0
 

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - pdf

ebook

Wydawnictwo: Uniwersytet Łódzki

Zabezpieczenie: Znak wodny

Produkt cyfrowy

Nasza cena: 18,78

Cena detaliczna: 22,10

U nas taniej o 15%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka
Powrót
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - pdf - opis produktu:

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z konsumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu. Zawiera zagadnienia dotyczące współpracy z konsumentami w takich płaszczyznach, jak tworzenie unikalnych, odpowiadających na potrzeby klientów produktów, wdrażanie procesów dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż i rynków czy wreszcie zapewnienie komunikacji z rynkiem poprzez tworzenie i dystrybucję treści oraz propagowanie idei i wartości organizacji.

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - pdf - szczegółowe informacje:

Dział: e-Książki pdf, epub, mobi, mp3

Kategoria: poezja, poradniki, praca, biznes, marketing i reklama

Wydawnictwo: Uniwersytet Łódzki
Rok publikacji:2019
ISBN:978-83-8142-084-6
Język:polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): * Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
Wprowadzono: 14.01.2019
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - pdf - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

#SEXEDPL. Rozmowy Anji Rubik o ...

A. Rubik

ebook, multiformat: mobi, epub, pdf

11,06 zł taniej -20%

Jestem szczęśliwym singlem - mobi, epub

B. Pawlikowska

ebook, multiformat: mobi, epub

21,97 zł taniej -20%

Sztuka obsługi penisa - mobi, epub

P. Pilarski

ebook, multiformat: mobi, epub

23,60 zł taniej -20%

Sztuka kochania - mobi, epub

M. Wisłocka

ebook, multiformat: mobi, epub

23,54 zł taniej -20%

Zobacz również

Pieprz uczucia. Jak rozwiązywać ...

S. Bennett

ebook mp3

30,58 zł taniej -20%

Apetyt na życie - mobi, epub

K. Dowbor

ebook, multiformat: mobi, epub

29,38 zł taniej -15%

Wióry lecą - mobi, epub Renowacja mebli ...

K. Sawko

ebook, multiformat: mobi, epub

29,38 zł taniej -15%

Chronodieta. Co kiedy jeść - mobi, epub

M. Roizen

T. Spi...

ebook, multiformat: mobi, epub

27,56 zł taniej -20%

Ciekawe pomysły Gandalfa

ebook

82.82 zł

taniej -15%

Współtworzenie wartości w marketingu - pdf...

Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach. W niewielkim stopniu była ona odnoszona do sektora szkolnictwa wyższego [...]. Książka Katarzyny Dziewanowskiej pt....

ebook

1.70 zł

taniej -15%

Wartości w muzyce. T. 4: Muzyka w środowisku...

Tom czwarty składa się z trzech części. Część I zatytułowana jest: Rozprawy teoretyczne. Artystyczne i społeczne uwarunkowania kultury muzycznej, zawiera dziesięć tekstów, począwszy od rozważań muzykologicznych, przez biografie współczesnych kompozytorów, monografie instytucji muzycznych aż po opis roli amatorskich stowarzyszeń chóralnych działających na...

ebook

1.70 zł

taniej -15%

Wartości w muzyce. T. 4: Muzyka w środowisku...

Tom czwarty składa się z trzech części. Część I zatytułowana jest: Rozprawy teoretyczne. Artystyczne i społeczne uwarunkowania kultury muzycznej, zawiera dziesięć tekstów, począwszy od rozważań muzykologicznych, przez biografie współczesnych kompozytorów, monografie instytucji muzycznych aż po opis roli amatorskich stowarzyszeń chóralnych działających na...

ebook

1.70 zł

taniej -15%

Wartości w muzyce. T. 4: Muzyka w środowisku...

Tom czwarty składa się z trzech części. Część I zatytułowana jest: Rozprawy teoretyczne. Artystyczne i społeczne uwarunkowania kultury muzycznej, zawiera dziesięć tekstów, począwszy od rozważań muzykologicznych, przez biografie współczesnych kompozytorów, monografie instytucji muzycznych aż po opis roli amatorskich stowarzyszeń chóralnych działających na...

książka

38.54 zł

taniej -14%

Współtworzenie wartości z konsumentami w...

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z konsumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska...

książka

70.04 zł

taniej -10%

Współtworzenie zmiany Skuteczne techniki ...

 "Terapia jest odmianą medytacji opartej na uważności, odbywanej wspólnie z przewodnikiem".   W niniejszej publikacji autor przedstawia integratywną teorię i model interwencji terapeutycznej oparty na bieżącym ocenianiu potrzeb pacjenta (moment-to-moment assessment) oraz budowaniu świadomej relacji pacjent -terapeuta, czyli przymierza...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

8.99

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: