Wizerunek w biznesie / Joanna Janowicz 32,62 zł | eBook w Gandalf.com.pl
Kategorie

E-book

odsłuchaj fragment

Wizerunek w biznesie

ebook

Wizerunek w biznesie - opis produktu:

Apple, Coca-Cola, Nike i Mercedes. Wyjątkowa marka generuje wyjątkowy biznes. Sprawia, że klienci poszukują właśnie Twoich produktów i chętnie zapłacą za nie więcej. Dowiedz się, jak silną marką osobistą umacniać wizerunek firmy. Dowiedz się, jak zbudować postrzeganie, na którym Tobie zależy.
 
Jeżeli jeszcze nie znasz 6 złotych zasad skutecznego tworzenia dobrego wizerunku, to bardzo prawdopodobne, że Twój biznes generuje mniej zysków, niż mógłbyś osiągnąć. Prawdopodobne, że ludzie płacą Ci mniej, niż na to zasługujesz.
 
Czy stać Cię na taką stratę? Czas to zmienić!
 
Co daje Ci ten audiobook?
- dowiesz się jak wykorzystać 6 złotych zasad kreowania wizerunku, aby zaczął na siebie optymalnie zarabiać
- nauczysz się jak sprawić, by Twój Klient widział w Tobie partnera biznesowego z którym chce nawiązać relacje
- poznasz zasady jak zbudować swoją osobistą markę, by być autorytetem dla kontrahentów biznesowych
- nauczysz się samodzielnie i efektywnie pracować nad swoją marką
- opanujesz sztukę, jak się wyróżniać, by Klient lub pracodawca wybrał właśnie do Ciebie
 
Ten audiobook to program o budowaniu identyfikacji osobistej marki. Czy wiesz, że klient nie kupuje produktu czy usługi? Kupuje wartość i osobę, która za nimi stoi. Zrozumiesz dlaczego bez silnego brandu nie możesz efektywnie powiększać biznesu. Otrzymasz narzędzia niezbędne w procesie budowania swojej marki osobistej.
 
To pierwszy, unikatowy w Polsce program, który pozwala Ci samodzielnie w efektywny sposób wpływać na biznes, bądź relacje z partenerami lub pracodawcą poprzez kreowanie swojego wizerunku.
 
JOANNA JANOWICZ
Jest strategiem marki, doradcą wizerunkowym i Life & Business Coachem. Wyróżniona nominacją do tytułu Człowiek Roku BRIEF 2012 w kategorii Ludzie PR za profesjonalną komunikację związaną z Oficjalną Strefą Kibica na EURO2012TM w Poznaniu. Projekty PR, które realizowała dla EURO Poznań 2012 otrzymały statuetkę Złotych Spinaczy i 3 wyróżnienia Związku Firm Public Relations. Za zmianę wizerunku Stadionu Narodowego w Warszawie, uhonorowana nagrodą specjalną PRoton TERAZ POLSKA. Współpracowała z największymi mediami w Polsce i za granicą: TVN, Polsat, TVP, Radio ZET, RMF, Polskie Radio, Discovery Int.
 
Wspiera kobiety w biznesie. Organizuje Metamorfozy dla Mam z Drużyną Szpiku. Prowadzi autorskie szkolenia wizerunkowe i motywacyjne. Współpracowała i współpracuje m.in. z markami: INEA Stadion, Międzynarodowe Targi Poznańskie, HOT_elarnia****&SPA_larnia daySPA, Karlik Art Volvo, Blow Up Hall5050 Stary Browar, PL Europa S.A., Milewski&Partnerzy. Na polski rynek wprowadza amerykański brand Taylor Says - dla kobiet odważnych i wyjątkowych. Nurkuje, biega, jeździ na desce, morsuje. Mówi, jak Donald Trump: Jeśli już masz myśleć, to THINK BIG! Zarządza joannajanowicz.com i taylorsays.pl
S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Wydawnictwo: The Black Horse
  • Rok publikacji: 2015
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Lektor: Joanna Janowicz
  • Wprowadzono: 03.12.2015

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

Cari Mora - mobi, epub

Thomas Harris

23,60 zł 29.51
produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -10%

E-book

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

Ogień i krew - mobi, epub

George R.R. Martin

39,57 zł 46.56
  • RRecenzje
  • eBook
  • Wizerunek w biznesie
4/5 ( 3 oceny )
    5
    2
    4
    0
    3
    0
    2
    1
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

brak oceny

Chan65

  • 4-12-2015
  • 10:37

Moja ulubiona zasada 3 i 5, jestem pod dużym wrażeniem. Dobra spójna całość, dużo biorę do siebie ;-)

Czy recenzja była pomocna?
image

Rekomendowane

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

Pan Tadeusz - mobi, epub

Adam Mickiewicz

10,86 zł 12.78
produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Jaki efekt wizerunkowy można osiągnąć za pomocą jakich działań werbalnych? Odpowiedź na to kluczowe w prezentowanej książce pytanie sformułowano na podstawie badań, w ramach których ponad pół tysiąca respondentów czytało teksty czterech różniących się w opiniach felietonistów (Krzysztofa Vargi,...

  • W niniejszej pracy postanowiono ustalić, w jakim stopniu rozwój ruchu paraolimpijskiego w naszym kraju przejawiał cechy stabilności, a w jakim ulegał przekształceniom w czasie historycznym. Takie sformułowanie własnej problematyki badawczej wydawało się wyjątkowo istotne z tego powodu, iż w...

  • Studium medioznawcze medialnego wizerunku osób konsekrowanych na podstawie wybranych tytułów polskiej prasy świeckiej i katolickiej. Zamysłem autora było wypełnienie swoistej luki w podejmowanych badaniach prasoznawczych dotyczących obrazu zgromadzeń zakonnych. Należy zauważyć, że o ile zagadnienie...

  • Książka stawia sobie za cel przedstawienie wizerunku kataryzmu w polemice pomiędzy katolikami a protestantami od XVI do XIX w., jak również oczyszczenie kataryzmu z nieprawdziwych elementów będących pochodną tej polemiki. Ponadto pracą tą Autor pragnie przyczynić się do lepszego zrozumienia...

  • Zygmunt Freud (1856-1939) - austriacki psycholog, psychoterapeuta, neurolog, neuropatolog, twórca psychoanalizy i psychologii głębi, chyba jedna z najważniejszych postaci w nauce o człowieku, postać wręcz symboliczna w nauce - jak Einstein w fizyce, tak Freud w naukach o człowieku wyznaczali...

  • 28.92 zł

    Proste, nasycone uczuciami wiersze to naprawdę "daleki szept Pieśni nad Pieśniami". Istnieje w nich nie tylko "ból inny", ale też inny sposób wypowiedzi: obrazy poetyckie Sochonia najczęściej splecione są z bezpośrednim wyznaniem lirycznym. Właśnie tym osobistym charakterem...