eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

Wizerunek w biznesie

ebook

Wydawnictwo The Black Horse
Data wydania 2015
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Apple, Coca-Cola, Nike i Mercedes. Wyjątkowa marka generuje wyjątkowy biznes. Sprawia, że klienci poszukują właśnie Twoich produktów i chętnie zapłacą za nie więcej. Dowiedz się, jak silną marką osobistą umacniać wizerunek firmy. Dowiedz się, jak zbudować postrzeganie, na którym Tobie zależy.
 
Jeżeli jeszcze nie znasz 6 złotych zasad skutecznego tworzenia dobrego wizerunku, to bardzo prawdopodobne, że Twój biznes generuje mniej zysków, niż mógłbyś osiągnąć. Prawdopodobne, że ludzie płacą Ci mniej, niż na to zasługujesz.
 
Czy stać Cię na taką stratę? Czas to zmienić!
 
Co daje Ci ten audiobook?
- dowiesz się jak wykorzystać 6 złotych zasad kreowania wizerunku, aby zaczął na siebie optymalnie zarabiać
- nauczysz się jak sprawić, by Twój Klient widział w Tobie partnera biznesowego z którym chce nawiązać relacje
- poznasz zasady jak zbudować swoją osobistą markę, by być autorytetem dla kontrahentów biznesowych
- nauczysz się samodzielnie i efektywnie pracować nad swoją marką
- opanujesz sztukę, jak się wyróżniać, by Klient lub pracodawca wybrał właśnie do Ciebie
 
Ten audiobook to program o budowaniu identyfikacji osobistej marki. Czy wiesz, że klient nie kupuje produktu czy usługi? Kupuje wartość i osobę, która za nimi stoi. Zrozumiesz dlaczego bez silnego brandu nie możesz efektywnie powiększać biznesu. Otrzymasz narzędzia niezbędne w procesie budowania swojej marki osobistej.
 
To pierwszy, unikatowy w Polsce program, który pozwala Ci samodzielnie w efektywny sposób wpływać na biznes, bądź relacje z partenerami lub pracodawcą poprzez kreowanie swojego wizerunku.
 
JOANNA JANOWICZ
Jest strategiem marki, doradcą wizerunkowym i Life & Business Coachem. Wyróżniona nominacją do tytułu Człowiek Roku BRIEF 2012 w kategorii Ludzie PR za profesjonalną komunikację związaną z Oficjalną Strefą Kibica na EURO2012TM w Poznaniu. Projekty PR, które realizowała dla EURO Poznań 2012 otrzymały statuetkę Złotych Spinaczy i 3 wyróżnienia Związku Firm Public Relations. Za zmianę wizerunku Stadionu Narodowego w Warszawie, uhonorowana nagrodą specjalną PRoton TERAZ POLSKA. Współpracowała z największymi mediami w Polsce i za granicą: TVN, Polsat, TVP, Radio ZET, RMF, Polskie Radio, Discovery Int.
 
Wspiera kobiety w biznesie. Organizuje Metamorfozy dla Mam z Drużyną Szpiku. Prowadzi autorskie szkolenia wizerunkowe i motywacyjne. Współpracowała i współpracuje m.in. z markami: INEA Stadion, Międzynarodowe Targi Poznańskie, HOT_elarnia****&SPA_larnia daySPA, Karlik Art Volvo, Blow Up Hall5050 Stary Browar, PL Europa S.A., Milewski&Partnerzy. Na polski rynek wprowadza amerykański brand Taylor Says - dla kobiet odważnych i wyjątkowych. Nurkuje, biega, jeździ na desce, morsuje. Mówi, jak Donald Trump: Jeśli już masz myśleć, to THINK BIG! Zarządza joannajanowicz.com i taylorsays.pl
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Wydawnictwo: The Black Horse
Rok publikacji: 2015

RECENZJE - eBook - Wizerunek w biznesie

4/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0