SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw pdf

  • pdf

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

ebook

Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania 2016
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili:

- istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego;
- tworzenie wartości dla klienta z punktu widzenia przedsiębiorstw międzynarodowych;
- wartość i system zarządzania wartością dla klienta w świetle badań;
- opinie konsumentów o działalności marketingowej polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw;
- kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli dla klientów instytucjonalnych;
- wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym;
- wartość na rynku produktów kosmetycznych;
- wartość na rynku produktów żywnościowych.

Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, może też być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych.
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Kategoria: ekonomia i biznes
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok publikacji: 2016
Język: polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

Henryk Mruk, Beata Stępień - przeczytaj też

produkt cyfrowy
produkt cyfrowy
produkt cyfrowy
produkt cyfrowy
produkt cyfrowy
produkt cyfrowy

RECENZJE - eBook pdf - Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - pdf

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: