eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

Studia Politicae Universitatis Silesiensis. T. 13 - 07 Strategic dilemmas of pre-election marketing in the age of the mediatisation of politics: The case of the Warsaw referendum of 2013

ebook

Wydawnictwo Uniwersytet Śląski
Data wydania 2017
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Niniejszy tom, podobnie jak poprzednie, jest zróżnicowany pod względem tematycznym, a zamieszczone w nim artykuły odzwierciedlają zainteresowania badawcze ich autorów. Kontynuując obraną we wcześniejszych tomach strategię publikowania tekstów poruszających problematykę wchodzącą w skład różnych subdyscyplin politologicznych, artykuły pomieszczono w czterech blokach tematycznych: Systemy polityczne, Stosunki międzynarodowe, Komunikowanie społeczne i Myśl polityczna. Uzupełnieniem całości jest dział Recenzje i omówienia, w którym tradycyjnie znaleźć można informacje o interesujących publikacjach z dziedziny nauk politycznych oraz sprawozdania z ważnych dla środowiska politologicznego wydarzeń. Tym razem autorami wszystkich opracowań są pracownicy i doktoranci Instytutu Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.

Sześć z ośmiu artykułów zamieszczonych w tym tomie zostało przygotowanych w języku angielskim. Mamy nadzieję, że w ten sposób efekty badań i analiz prezentowanych na łamach Studia Politicae Universitatis Silesiensis będą mogły dotrzeć do szerszego kręgu odbiorców, zwłaszcza osób związanych z zagranicznymi ośrodkami naukowymi.

Najwięcej, aż pięć artykułów znalazło się w dziale Systemy polityczne. Ich tematem przewodnim jest dwudziestopięciolecie przemian demokratycznych w Polsce. Kolejne trzy działy obejmują po jednym artykule, które poświecone są zagadnieniom: Wspólnej Polityki Bezpieczeństwa i Obrony Unii Europejskiej, dylematom marketingu międzywyborczego w dobie mediatyzacji polityki oraz zagadnieniu kryzysu kultury europejskiej.
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
Rok publikacji: 2017

RECENZJE - eBook - Studia Politicae Universitatis Silesiensis. T. 13 - 07 Strategic dilemmas of pre-election marketing in the age of the mediatisation of politics: The case of the Warsaw referendum of 2013

4.5/5 ( 2 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0