Studia Politicae Universitatis Silesiensis. T. 13 - 07 Strategic dilemmas of pre-election marketing in the age of the mediatisation of politics: The case of the Warsaw referendum of 2013 - pdf pdf,
tel: +48 42 252 39 23 email: info@gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

E-book

Studia Politicae Universitatis Silesiensis. T. 13 - 07 Strategic dilemmas of pre-election marketing in the age of the mediatisation of politics: The case of the Warsaw referendum of 2013 - pdf, eBook

ebook

  • pdf

Studia Politicae Universitatis Silesiensis. T. 13 - 07 Strategic dilemmas of pre-election marketing in the age of the mediatisation of politics: The case of the Warsaw referendum of 2013 - pdf - opis produktu:

Niniejszy tom, podobnie jak poprzednie, jest zróżnicowany pod względem tematycznym, a zamieszczone w nim artykuły odzwierciedlają zainteresowania badawcze ich autorów. Kontynuując obraną we wcześniejszych tomach strategię publikowania tekstów poruszających problematykę wchodzącą w skład różnych subdyscyplin politologicznych, artykuły pomieszczono w czterech blokach tematycznych: Systemy polityczne, Stosunki międzynarodowe, Komunikowanie społeczne i Myśl polityczna. Uzupełnieniem całości jest dział Recenzje i omówienia, w którym tradycyjnie znaleźć można informacje o interesujących publikacjach z dziedziny nauk politycznych oraz sprawozdania z ważnych dla środowiska politologicznego wydarzeń. Tym razem autorami wszystkich opracowań są pracownicy i doktoranci Instytutu Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.

Sześć z ośmiu artykułów zamieszczonych w tym tomie zostało przygotowanych w języku angielskim. Mamy nadzieję, że w ten sposób efekty badań i analiz prezentowanych na łamach Studia Politicae Universitatis Silesiensis będą mogły dotrzeć do szerszego kręgu odbiorców, zwłaszcza osób związanych z zagranicznymi ośrodkami naukowymi.

Najwięcej, aż pięć artykułów znalazło się w dziale Systemy polityczne. Ich tematem przewodnim jest dwudziestopięciolecie przemian demokratycznych w Polsce. Kolejne trzy działy obejmują po jednym artykule, które poświecone są zagadnieniom: Wspólnej Polityki Bezpieczeństwa i Obrony Unii Europejskiej, dylematom marketingu międzywyborczego w dobie mediatyzacji polityki oraz zagadnieniu kryzysu kultury europejskiej.
S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Kategoria: polityka
  • Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
  • Rok publikacji: 2017
  • Język: polski
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Wprowadzono: 16.11.2017

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

produkt cyfrowy
  • -24%

E-book

Lot 202 - mobi, epub
25,89 zł 34.07
produkt cyfrowy
  • -24%

E-book

Zjawa - mobi, epub
23,55 zł 30.99
produkt cyfrowy
  • -24%

E-book

produkt cyfrowy
  • -24%

E-book

Obserwatorka - mobi, epub
23,55 zł 30.99
produkt cyfrowy
  • -24%

E-book

Rafał Glajcar, Jan Iwanek - przeczytaj też

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

Polecane

produkt cyfrowy
  • -24%

E-book

Gniew - mobi, epub
20,78 zł 27.34
produkt cyfrowy
  • -24%

MP3

  • Recenzje Recenzje
    image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
  • eBook pdf
  • Studia Politicae Universitatis Silesiensis. T. 13 - 07 Strategic dilemmas of pre-election marketing in the age of the mediatisation of politics: The case of the Warsaw referendum of 2013 - pdf
4.5/5 ( 2 oceny )
    5
    1
    4
    1
    3
    0
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.