Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie , eBook | Księgarnia Gandalf.com.pl
SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie

ebook

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie - opis produktu:

Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki



Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować.



Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka.



Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie.

eBook Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie pochodzi z wydawnictwa OnePress. Autorem książki jest Krzysztof Wadas.
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Wydawnictwo: OnePress
Rok publikacji: 2022
Język: polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
Czyta: Tomasz Boruszczak
Lektor: Tomasz Boruszczak
Wprowadzono: 15.06.2022

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

produkt cyfrowy
-18% Bestseller Przeczucie - mobi, epub
Ebook Przeczucie mobi,epub 31,61 zł 38.55
Dodaj do koszyka
produkt cyfrowy
-18% Bestseller Lepiej już umrzeć - mobi, epub
produkt cyfrowy
-18% Bestseller Głową o mur Kremla - mobi, epub
produkt cyfrowy
-18% Bestseller W mroku słońca - mobi, epub
produkt cyfrowy
-18% Bestseller Dziecięce koszmary - mobi, epub

RECENZJE - eBook - Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: