Spotkanie z klientem - pdf , eBook | Księgarnia Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

E-book

Spotkanie z klientem - pdf

ebook

  • pdf

  • Wydawnictwo Złote myśli
  • Rozmiar pliku 1.56 MB
  • Zabezpieczenie Znak wodny
  • Produkt cyfrowy

Spotkanie z klientem - pdf - opis produktu:

Dlaczego klienci nie kupują od Ciebie?

Jest wiele bardziej i mniej istotnych elementów, które w całości składają się na proces sprzedaży bezpośredniej. Pracując jako doradca finansowy czy handlowiec, zajmując się MLM lub prowadząc własną firmę, wykorzystujesz ten proces. Zapewne nie będziesz mieć problemów z wymienieniem tych elementów.

Jest jednak wśród nich element, który można nazwać sednem sprzedaży - to rozmowa z klientem. Jeśli wszystkie inne elementy, które jesteś w stanie wymienić, masz opanowane do perfekcji, niewiele na tym zyskasz, jeśli nie nauczysz się skutecznie przekonywać klienta do swoich racji. Jak tego dokonać, dowiesz się właśnie z publikacji Artura Wojciechowskiego "Spotkanie z klientem".

Metoda "Kup pan cegłę" nie wystarczy, jeśli poważnie myślisz o sukcesie w sprzedaży. Od powodzenia rozmowy z Twoim klientem zależą Twoje
zyski, to właśnie w tym momencie bowiem najczęściej dochodzi do zamknięcia sprzedaży, na którą złożyły się wszystkie poprzednie etapy. Warto zatem solidnie do takiego spotkania się przygotować.
Mając jakiekolwiek doświadczenie w sprzedaży, zapewne wiesz już, że w zdecydowanej większości wypadków nie wystarczy po prostu powiedzieć: "Kup, bo warto". Twoim zadaniem jako sprzedawcy jest:

- Nawiązać nić porozumienia z klientem i sprawić by Cię polubił. Każdy z nas na co dzień kupuje. Czy kupiłbyś cokolwiek od obcej osoby, do której nie masz zaufania lub w jakiś sposób odpychającej? Zanim zatem przejdziesz do sprzedaży produktu bądź usługi, najpierw musisz "sprzedać" siebie i sprawić, by klient chciał z Tobą rozmawiać.

- Stworzyć atmosferę sprzyjającą sprzedaży. Czym innym jest spotkanie ze znajomymi, a czym innym spotkanie z klientem - zapewne masz tego świadomość. Obydwa powinny być przyjemne, jednak ich cele są różne.
Naucz się zatem tworzyć miłą atmosferę, która jednocześnie będzie sprzyjać interesom i osiągnięciu Twojego celu.

- Zbadać potrzeby klienta. By mieć szansę na dokonanie sprzedaży, najpierw musisz dowiedzieć się, czego Twój klient naprawdę potrzebuje i mu to uświadomić. Pamiętaj, że nie zawsze klient jest świadomy faktycznych potrzeb i nie zawsze te, o których sam mówi, są potrzebami rzeczywistymi.

- Rozpoznać sygnał, w którym Twój klient jest gotowy do zakupu. To kluczowy moment każdej rozmowy. Jeśli przejdziesz do sprzedaży za wcześnie - zniechęcisz swojego klienta. Jeśli z kolei będziesz za bardzo zwlekać, Twój klient może się rozmyślić, zanim przejdziesz do konkretów. 

"Spotkanie z Klientem" to poradnik skupiony na tym, jak skutecznie przeprowadzić rozmowę handlową. Znajdziesz w nim szczegółową wiedzę na temat każdego kolejnego kroku - od przygotowania do spotkania, po zamknięcie sprzedaży. Opisane w nim zostały także metody postępowania dla różnych wariantów, w zależności od rozwoju sytuacji na spotkaniu.

Największym atutem tej wiedzy jednak, jest to, że każdy opisany sposób i metoda zostały sprawdzone w praktyce przez Autora, w Polskich realiach. Artur Wojciechowski wykuwał tę wiedzę krok po kroku przez ponad 15 lat swojej kariery sprzedawcy, doradcy finansowego i trenera sprzedaży. Zatem masz całkowitą pewność, że wiedza, którą tu znajdziesz, jest gotowa do wcielenia w życie niemal od zaraz.
 
Dla kogo jest ta publikacja?

Każdy z nas jest w pewnym stopniu sprzedawcą. Na co dzień sprzedajemy własne idee, przekonując do swoich racji współpracowników, znajomych czy rodzinę. Jednak są pewne grupy, które na tej publikacji skorzystają zdecydowanie najbardziej:

- Początkujący i przyszli sprzedawcy. Jeśli należysz do tej grupy, potraktuj tę publikację jak przewodnik, który niemal "za rękę" przeprowadzi Cię przez wszystkie kroki rozmowy z klientem - od przygotowań do sukcesu w finale. Dzięki temu będziesz w stanie przećwiczyć każdy z elementów, zanim udasz się na ważne spotkanie.
- Doświadczeni sprzedawcy. Będąc sprzedawcą z doświadczeniem, posiadającym własne wypracowane metody, potraktuj tę publikację jako przydatne kompendium wiedzy, dzięki któremu będziesz mógł przeanalizować własną ścieżkę spotkania i usprawnić ją. Zapewne wiesz doskonale, że rozwijanie i poprawianie umiejętności jest w sprzedaży ważne. Bez względu na to, na jakim etapie kariery jesteś.

- Właściciele firm. Prowadząc własną firmę, zapewne niejednokrotnie spotykasz się i rozmawiasz z aktualnymi i potencjalnymi klientami - to element Twojej pracy. Naucz się zatem wykorzystywać możliwości spotkań, zdobywając nowych klientów, a tym samym zwiększać zyski swojej firmy.

Czego jeszcze dowiesz się z tej publikacji?

- Rozpoznasz swój styl sprzedaży i dowiesz się, jak sprzedaż partnerska pozwoli Ci poprawić Twoje efekty.
- Nauczysz się odpowiednio przygotowywać do spotkania i wyznaczać cel rozmowy.
- Dowiesz się, jakie są grupy potrzeb klientów i która z nich poprzedza wszystkie inne.
- Zdobędziesz umiejętność zadawania pytań badających faktyczne potrzeby klienta.
- Poznasz typy klientów oraz metody postępowania z każdym z nich.
- Dowiesz się, jakie błędy najczęściej popełniane są w trakcie rozmów handlowych oraz co zrobić, by ich uniknąć.
- Nauczysz się odpowiedniego prezentowania swojego produktu, tak aby klient chciał o nim słuchać.
- Dowiesz się, jak zamykać sprzedaż, a także poznasz mity z tym etapem związane.
- Poznasz sposoby na uzyskiwanie od klienta zgody na sprzedaż oraz zobowiązania do długoterminowej współpracy.

"Spotkanie z klientem", to swoisty niezbędnik dla każdego, kto odbywa rozmowy handlowe. Dzięki praktycznej wiedzy ujętej w tej publikacji w krótkim czasie nabędziesz i usprawnisz swoje umiejętności związane z ostatnim krokiem w procesie sprzedaży. Poprawiając skuteczność swoich spotkań, wprost zwiększasz swoje comiesięczne zarobki. Wszystko, co musisz zrobić, by tego dokonać, to zainwestować w tę publikację i wcielić tę wiedzę w życie.

eBook pdf Spotkanie z klientem - pdf pochodzi z wydawnictwa Złote myśli. Autorem książki jest Artur Wojciechowski. Należy do gatunków: poradniki, interpersonalne, praca, biznes, handel.
S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Kategoria: poradniki,  interpersonalne,  praca, biznes,  handel
  • Wydawnictwo: Złote myśli
  • Rok publikacji: 2010
  • ISBN: 978-83-7701-029-7
  • Język: polski
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Wprowadzono: 05.04.2011

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

Artur Wojciechowski - przeczytaj też

produkt cyfrowy
-14%

E-book

produkt cyfrowy
-14%

E-book

Umysł sprzedawcy - pdf 20,14 zł 23.42
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
eBook pdf
Spotkanie z klientem - pdf

3.5/5 ( 2 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.