- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.rwszych rozdziałach książki George wskazuje na konieczność wykreowania potrzeby wdrożenia tej metodyki. Pisze także o tym, co się stanie, jeśli Six Sigma nie zostanie zaakceptowana. Powstaje w ten sposób lista zagrożeń, które mogą służyć jako argumenty motywujące w krótkim terminie w momencie wdrożenia. Jednak zagrożenia, bez względu na to, czy są realne, czy wymyślone, nie będą działały jako motywatory zbyt długo. Dlatego George dzieli się również swoją wiedzą dotyczącą szans stojących przed organizacją, która wdroży Six Sigma jako filozofię zarządzania. Gdy wykreuje się potrzebę i organizacja zaczyna wdrażać idee opisane w pierwszej książce Georgea, pojawia się opór. W rozdziale 3 niniejszej pozycji autor definiuje cztery główne rodzaje oporu. Następnie omawia narzędzia, przy użyciu których można określić przyczyny takiego stanu rzeczy i podjąć działania naprawcze. Dzięki temu można zmniejszyć lub zlikwidować opór, tak by Six Sigma znalazła podatny grunt w twojej organizacji. W rozdziale 4 George dzieli się z czytelnikami przykładami wizji Six Sigma, które zostały opracowane u jego klientów. Pokazuje także, jak organizacje, które po raz pierwszy stykają się z tą filozofią zarządzania, mogą wykreować własną wizję, obejmującą postawy oraz oczekiwane rezultaty i zachowania. W rozdziale 5 George pisze o tym, jak należy zmieniać systemy i struktury organizacji, by program Six Sigma mógł rozkwitać. Radzi, jak zatrudniać, rozwijać i wynagradzać ludzi mających przyczynić się do tego, by program ten stał się w organizacji zjawiskiem kulturowym. Taki proces można porównać do przygotowywania ziemi pod zasiew. Autor dzieli się także sekretami nauczania, które sprawiły, że zalicza się do grona najlepszych konsultantów Six Sigma. Szczegółowo radzi, jak przekazywać informacje o Six Sigma zarówno interesariuszom wewnętrznym, jak i zewnętrznym, do których można zaliczyć na przykład inwestorów. W rozdziale 6 George przedstawia metodykę służącą ocenie, na ile poprawnie twoja organizacja wdrożyła techniczne aspekty Six Sigma i jaki jest poziom akceptacji wobec tego programu. Matematyczna formuła służąca określeniu, na jakim etapie wdrożenia obecnie się znajdujesz i jakie są szanse na odniesienie sukcesu, to prawdopodobnie najważniejsza część tej książki. George pomaga czytelnikowi nie tylko obliczyć całkowitą punktację odzwierciedlającą zaawansowanie wdrożenia, lecz także uczy, jak diagnozować silne i słabe strony, odnoszące się zarówno do taktyki, jak i poziomu jej akceptacji. Podaje pięć przykładów dotyczących sukcesów i porażek we wdrażaniu Six Sigma. W tej książce, podobnie jak w Rewolucji Six Sigma, ostatni rozdział poświęcony jest unikaniu pułapek mogących zaszkodzić istnieniu tego programu w organizacji. George dzieli się latami własnych doświadczeń, opisując klientów, którzy odnieśli sukces lub ponieśli porażkę - robi to po to, by twoja organizacja nie dołączyła do grona tych ostatnich. W Lithonia Lighting wykorzystaliśmy wiele technik i koncepcji opisanych w książkach Georgea, by zwiększyć naszą efektywność. Książki te będą należały do najważniejszych pozycji biznesowych na twojej półce, bez względu na to, czy wdrażasz Six Sigma, czy też jakiś inny program usprawniania. Sposób pisania Georgea jest adekwatny do jego wykładów: szczegółowy, pragmatyczny, pełen przykładów i przede wszystkim przekazujący praktyczną wiedzę. Choć książka, którą trzymasz w ręku, jest łatwa w lekturze, koncepcje w niej zawarte są trudne we wdrażaniu. Bez niej jednak kreowanie trwałej kultury Six Sigma w organizacji byłyby znacznie trudniejsze i trwałoby dłużej. Całym sercem rekomenduję tę pozycję liderom organizacji, którzy chcą stworzyć przedsiębiorstwo odnoszące sukcesy dla klientów, pracowników i inwestorów. Jack Becker, wiceprezes ds. Six Sigma, Lithonia Lighting, Conyers, Georgia Wstęp Six Sigma jest filozofią zarządzania, która przetacza się przez świat z siłą sztormu. Powstała w Motoroli w latach osiemdziesiątych XX wieku, a następnie została spopularyzowana przez AlliedSignal i General Electric (GE) w latach dziewięćdziesiątych i od tamtych czasów wielokrotnie udowodniła swoją wartość jako program pozwalający zwiększyć wydajność i zyskowność. Niestety, istnieje wiele organizacji, którym nie udaje się odnieść sukcesu w tym obszarze - takiego sukcesu, jaki stał się udziałem GE i AlliedSignal. Choć wiele przyczyn wpływa na niską efektywność, ta książka koncentruje się na najważniejszych z nich - takich, które powodują, że mnóstwo firm nie osiąga maksymalnego zwrotu z kapitału zainwestowanego w Six Sigma. Mówiąc najprościej, wiele organizacji chce traktować Six Sigma jako panaceum. Podobnie jak w przypadku innych programów służącyc
ebook
Wydawnictwo Mt Biznes |
Data wydania 2013 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Szczegóły | |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Wydawnictwo: | Mt Biznes |
Rok publikacji: | 2013 |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.