Reklamowa gra w słowa
ebook
Wydawnictwo e-prawnik.pl |
Data wydania 2008 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Dlaczego jedne słowa działają lepiej niż inne i co można zrobić, by dodać im mocy?Umiejętnie zastosowane słowa są nieocenionym narzędziem w rękach (a raczej ustach) copywriterów, dziennikarzy, handlowców, pracowników marketingu, public relations i wielu innych osób komunikujących się z otoczeniem. Mimo, że jeden obraz to (podobno) tysiąc słów, to jednak również słowa są skutecznym narzędziem, prowadzącym do jednego z głównych celów reklamy - sprzedaży.
W książce znajdziesz wiele porad, wskazówek i przykładów zastosowania słów w przekazie reklamowym. Motywem przewodnim jest gra, ponieważ cały proces komunikacji można przyrównać właśnie do gry. Z jednej strony efektowne zagrania nadawców, sztuczki i zabiegi mające na celu skłonienie do określonego działania (najczęściej zakupu produktu), a z drugiej najsilniejszy oręż odbiorców - wybór.
Jest to gra czasem subtelna, a czasem ostra i bezpardonowa. W książce przedstawiono przykłady godne naśladowania, a także kilka samobójczych zagrań.
Reklamowa gra w słowa składa się z dwóch części: krótkiej - TEORETYCZNEJ, w której autor odwołuje się do klasycznych podstaw oraz PRAKTYCZNEJ, w której przedstawia słowa w akcji. Jeżeli ktoś nie jest zainteresowany teoretycznymi podstawami, może od razu rozpocząć lekturę od części drugiej.
Zapraszamy do gry!
Szczegóły | |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Wydawnictwo: | e-prawnik.pl |
Rok publikacji: | 2008 |