eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

Prognozuj - kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze

ebook

Wydawnictwo Mt Biznes
Data wydania 2018
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Przetłumczona na 9 języków. Wykorzystywana na ponad 30 uniwersytetach.
W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas.
Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje.
Dlaczego? Dlatego, że analiza prognostyczna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory.


Dr Eric Siegel jest założycielem Predictive Analytics Word i redaktorem naczelnym Predictive Analytics Times. Były profesor Columbia University jest obecnie znanym mówcą, nauczycielem i liderem w branży.


Odpowiednik Freakonomii w obszarze dużych zbiorów danych. - Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com

Ekscytująca i wciągająca - czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w codziennych ludzkich zachowaniach i jeśli jest stosowana właściwie, wpływa na ich działania. Przy pomocy przykładów Siegel opisuje zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia stwarza dla współczesnego świata. - Marianna Dizik, statystyk, Google

Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę - objaśnia zawiłości wielkich zbiorów danych i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian. - John Francis, starszy analityk danych, Nike

Podając fascynujące przykłady, Siegel pokazuje, jak firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią klienci. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę. - Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor Strategic Database Marketing

Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych - i ja się z nim zgadzam. - Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. analiz danych w Yahoo!
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Wydawnictwo: Mt Biznes
Rok publikacji: 2018

RECENZJE - eBook - Prognozuj - kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze

4.5/5 ( 4 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0