Prognozuj - kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze
ebook
Wydawnictwo Mt Biznes |
Data wydania 2018 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Przetłumczona na 9 języków. Wykorzystywana na ponad 30 uniwersytetach.W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas.
Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje.
Dlaczego? Dlatego, że analiza prognostyczna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory.
Dr Eric Siegel jest założycielem Predictive Analytics Word i redaktorem naczelnym Predictive Analytics Times. Były profesor Columbia University jest obecnie znanym mówcą, nauczycielem i liderem w branży.
Odpowiednik Freakonomii w obszarze dużych zbiorów danych. - Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com
Ekscytująca i wciągająca - czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w codziennych ludzkich zachowaniach i jeśli jest stosowana właściwie, wpływa na ich działania. Przy pomocy przykładów Siegel opisuje zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia stwarza dla współczesnego świata. - Marianna Dizik, statystyk, Google
Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę - objaśnia zawiłości wielkich zbiorów danych i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian. - John Francis, starszy analityk danych, Nike
Podając fascynujące przykłady, Siegel pokazuje, jak firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią klienci. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę. - Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor Strategic Database Marketing
Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych - i ja się z nim zgadzam. - Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. analiz danych w Yahoo!
Szczegóły | |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Wydawnictwo: | Mt Biznes |
Rok publikacji: | 2018 |