Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez sportowych - mobi, epub, pdf - opis produktu:
Książka Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez sportowych jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompendium wiedzy o istocie tego zjawiska, jego znaczeniu oraz najczęściej wykorzystywanych technikach. Autorki scharakteryzowały także kierunki badań opisanych w literaturze przedmiotu zarówno polsko-, jak i anglojęzycznej oraz przedstawiły różnorodne podejścia do klasyfikowania samych przypadków praktyk ambush marketingu.
Na przykładzie czterech największych imprez sportowych udało się pokazać ewolucję zjawiska ambush marketingu i zilustrować najciekawsze praktyki z ostatnich lat (od 2010 r.). W książce zaprezentowano także wyniki badań sondażowych przeprowadzonych podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, dotyczących rozpoznawalności marek oficjalnych sponsorów i ambush marketów.
Publikacja polecana jest w szczególności studentom rożnych kierunków kształcenia związanych z podnoszeniem kompetencji kadr współczesnych organizacji sportowych, w tym ekonomii, zarządzania, marketingu, wychowania fizycznego i sportu. Z tej pozycji będą mogli również skorzystać organizatorzy imprez sportowych, którzy poszukują źródeł twórczej i krytycznej inspiracji do stworzenia atrakcyjnego wydarzenia, a także praktycy świadczący usługi marketingu sportowego.
eBook, multiformat: mobi, epub, pdf Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez sportowych - mobi, epub, pdf pochodzi z wydawnictwa Rozpisani.pl. Autorami książki są Monika Piątkowska, Sylwia Gocłowska. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama, zarządzanie. Szczegóły - Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
- Kategoria: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama, zarządzanie
- Wydawnictwo: Rozpisani.pl
- Rok publikacji: 2018
- ISBN: 978-83-936808-4-9
- Język: polski
- Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
- Wprowadzono: 27.06.2018
produkt cyfrowy - -21%

MP3
produkt cyfrowy - -21%

MP3
produkt cyfrowy - -21%

MP3
produkt cyfrowy - -21%

E-book
produkt cyfrowy - -21%

E-book
produkt cyfrowy - -21%

E-book
produkt cyfrowy - -21%

E-book
produkt cyfrowy - -21%

MP3
produkt cyfrowy - -21%

MP3
produkt cyfrowy - -21%

E-book
produkt cyfrowy - -21%

E-book
produkt cyfrowy - -21%

E-book
Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.