Po co ci logo? - mobi, epub, pdf mobi,epub,pdf, eBook | Księgarnia Gandalf.com.pl
tel: +48 42 252 39 23 email: info@gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

E-book

przeczytaj fragment

Po co ci logo? - mobi, epub, pdf, eBook

ebook

Raz kupujesz, pobierasz w wielu formatach.
Kupując wybrany plik otrzymujesz możliwość pobrania go w kilku aktualnie dostępnych formatach. Informacja o tym, jakie formaty przyporządkowane są do danego pliku, podana jest za tytułem oraz w ikonce multiformat.
  • mobi
  • epub
  • pdf

  • Wydawnictwo E-bookowo
  • Rozmiar pliku 6.74 MB
  • Zabezpieczenie Znak wodny
  • Produkt cyfrowy

Po co ci logo? - mobi, epub, pdf - opis produktu:

Poradnik, nie poradnik, przeczytaj i zdecyduj sam. Książka "Po co Ci Logo?" powstała z moich tekstów pisanych w większości na blogu http://alw.pl, ale też w 2+3D, Beauty&Business, Visual Communication. Podpuszczano mnie do sprokurowania jej wielokrotnie, ale jakoś brak było czasu na przejrzenie prawie tysiąca wpisów. Impulsem do tej kompilacji moich tekstów było wydanie, w formie ebooka, innej mojej książki, pierwszego tomu opracowania koncepcyjnego herbu Rzeczypospolitej "projekt Orli Dom".  Ukazała się ta pozycja w Wydawnictwie E-bookowo w maju tego roku. W końcu jednak nadszedł czas nieco wolniejszy i jest także ta książka, również wydana w wersji elektronicznej póki co, w tym samym wydawnictwie. Na 264 stronach piszę o sprawach związanych nie tylko z projektowaniem znaku, ale i szerzej o wizerunku, jego zagrożeniach, a także wielu sprawach łączących się, z tym projektownaiem i budowaniem wizerunku, w sposób pośredni i bezpośredni. Jest zatem trochę do poczytania i przemyślenia. Co prawda niektóre tematy wywoławcze straciły aktualność, ale to, co przy ich okazji pisałem można spokojnie odnieść do wielu aktualnych sytuacji. Wystarczy wyciągać wnioski z cudzych błędów. I tak na to spójrz Drogi Czytelniku.
Nie ma w tej książce niestety prostych recept, w stylu jak zostać bogatym w 5 minut ani też, tym bardziej, jak zrobić genialne logo przy użyciu Worda, sądzę jednak, że jest wiele moich spostrzeżeń, które po przemyśleniu będą przydatne w życiu, dla obu stron barykady, tak dla prowadzących biznes, jak i robiących w grafice użytkowej.
Moją książkę podzieliłem na rozdziały, jest więc o logo, wizerunku, reklamie, heraldyce, symbolice i konkursach, ale są i varia, czyli tematy nieco na uboczu. Niech Cię jednak Drogi Czytelniku nie zwiedzie ten rozdziałowy podział, częściowo jest on nieco przypadkowy. Większość tekstów bowiem powinna znaleźć się w dwu, a czasem w trzech rozdziałach. Opisuję bowiem sprawy mające wiele aspektów. Bo czymże jest np. samo logo, jak nie początkiem, punktem startu do budowania z jego użyciem wizerunku, no a tu już wchodzimy w reklamę, marketing i kilka jeszcze drobniejszych detali. Aliści samo logo ma też swoje początki, czy to w postaci formułowania założeń do projektu, określania własnych wizji firmy, strategii tejże firmy. Czy to, już na etapie projektowania, koncypowanie nie tylko kształtu, ale i symboliki, czasem zaś heraldycznych odniesień. A może też z innej strony, dość modnej, ogłaszanie konkursu i jego merytoryczna ocena, nie na zasadzie podoba się/nie podoba, a właśnie merytoryczne ocenianie projektów. Bo przecież znak firmowy musi być efektywny w działaniu a nie jedynie efektowny. Musi zapadać w naszą pamięć, a nie jedynie nam się podobać. Czasem jego siłą jest jego kontrowersyjność właśnie, a przez to zapamiętywalność, a czasem tylko jego prostota. Choć z tą prostotą, minimalizmem, chyba coraz częściej lądujemy na mieliznach nijaczenia i rafach wtórności. Ale co tu gadać, trzeba poczytać, pomyśleć i wyciągnąć wnioski, a na pewno NIE kopiować opisanych przykładów.

Andrzej-Ludwik Włoszczyński

projektant grafik, ilustrator, doradca, freelancer.
Ponad 40 lat pracy zawodowej m.in.: 10 lat jako grafik w Państwowym Instytucie Wydawniczym
Warszawa; 15 lat prowadził autorską pracownie projektowania znaku; 3 lata wykładowca projektowania identyfikacji wizualnej w Warszawskiej Szkole Reklamy. Autor i projektant  projektu Orli Dom - koncepcji zmodernizowanego godła Rzeczypospolitej Polskiej oraz godeł administracji państwa wraz z założeniami identyfikacji wizualnej.
Projektuje od roku 1974  logo, logotypy, herby, winiety, piktogramy, monogramy oraz szersze opracowania systemów identyfikacji wizualnej (corporate identity).
Pisze o logo i wizerunku na własnej stronie www.alw.pl , na stronie www.wizerunekmiasta.pl i w mediach fachowych.
S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  inne
  • Wydawnictwo: E-bookowo
  • Rok publikacji: 2015
  • ISBN: 978-83-7859-543-4
  • Język: polski
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Wprowadzono: 13.08.2015

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

produkt cyfrowy
  • -23%

E-book

produkt cyfrowy
  • -23%

E-book

produkt cyfrowy
  • -19%

E-book

Wychowanie bez nagród i kar - pdf
17,39 zł 21.47
Dodaj do koszyka

Andrzej Ludwik Włoszczyński - przeczytaj też

produkt cyfrowy
  • -10%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -19%

E-book

produkt cyfrowy
  • -19%

E-book

Polecane

produkt cyfrowy
  • -22%

E-book

produkt cyfrowy
  • -22%

E-book

produkt cyfrowy
  • -22%

MP3

produkt cyfrowy
  • -22%

E-book

produkt cyfrowy
  • -14%

E-book

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
eBook, multiformat: mobi, epub, pdf
Po co ci logo? - mobi, epub, pdf

4.7/5 ( 6 ocen )
    5
    5
    4
    0
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.