Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie
ebook
Wydawnictwo Wolters Kluwer |
Data wydania 2010 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Planowanie strategiczne to dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć oceniać i ograniczać ryzyko, a także przedsiębiorcze wykorzystywać szansę. Dostosowywanie się do zmian zewnętrznych wymaga jasnego określenia perspektyw rozwoju firmy w sposób zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarządzania opartych na wizji przyszłości.Takie podejście da funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa zostało zaprezentowane w niniejszej książce.Autorka wskazuje:
* jakie elementy otoczenia ogólnego i konkurencyjnego firmy należy poddać dokładnej analizie,
* w jaki sposób badać potencjał przedsiębiorstwa i jak oceniać jego pozycję strategiczną,
* jak wykorzystać szansę w otoczeniu i atuty konkurencyjne (wyróżniające kompetencje) przedsiębiorstwa,
* jak opracować i wdrożyć skuteczną strategię pozwalającą osiągnąć sukces rynkowy i urzeczywistnić wizję rozwoju firmy.
Adresaci:
Książka ta może służyć jako podręcznik dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem, pomoże także menedżerom w kreatywnym tworzeniu koncepcji strategicznych i ich profesjonalnej implementacji w warunkach burzliwego otoczenia.
Szczegóły | |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok publikacji: | 2010 |