Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich
ebook
Wydawnictwo Wolters Kluwer |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Opis produktu:
Zagadnienie nieuczciwych praktyk na rynku bankowych usług konsumenckich na tle usług finansowych mieści się w zakresie szeroko rozumianego prawa konsumenckiego. Tematyka ta jest niezwykle aktualna z uwagi na fakt wejścia w życie w grudniu 2007 r. ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, stanowiącej implementację dyrektywy 2005/29/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczącej nieuczciwych praktyk handlowych stosowanych przez przedsiębiorstwa wobec konsumentów na rynku wewnętrznym. Ustawa ta wzmacnia pozycję konsumenta na rynku i przewiduje dodatkowe rozwiązania w zakresie dochodzenia roszczeń konsumenckich, wynikających ze stosowania przez przedsiębiorców nieuczciwych praktyk rynkowych. Książka prezentuje przykłady nieuczciwych praktyk rynkowych na rynku usług bankowych (w bankowym obrocie konsumenckim), w postaci: - nieuczciwej i wprowadzającej w błąd reklamy usług bankowych, - naruszania obowiązków informacyjnych przez banki jako praktyki wprowadzającej w błąd, - nieuczciwych praktyk związanych z kodeksami dobrych praktyk. Stan prawny na 1 maja 2011 roku
Szczegóły |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Wprowadzono: | 22.11.2011 |