rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - mobi, epub

ocena: 6, głosów: 4
 

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - mobi, epub

ebook
pomoc Raz kupujesz, pobierasz w wielu formatach.
Kupując wybrany plik otrzymujesz możliwość pobrania go w kilku aktualnie dostępnych formatach. Informacja o tym, jakie formaty przyporządkowane są do danego pliku, podana jest za tytułem oraz w ikonce multiformat.

Wydawnictwo: Mt Biznes

Zabezpieczenie: Znak wodny

Produkt cyfrowy

Nasza cena: 35,35

Cena detaliczna: 44,18

U nas taniej o 20%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka
Powrót
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

  • Inne wydania

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - mobi, epub - opis produktu:

To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług.
Czytając Model StoryBrand, poznasz:
- siedem uniwersalnych elementów opowieści, które działają na odbiorców,
- prawdziwe motywacje klientów,
- metody upraszczania przekazu, który stanie się dla klientów jasny i zachęci ich do działania,
- sposoby tworzenia skutecznych treści do zamieszczania na stronach internetowych, w folderach reklamowych i w mediach społecznościowych.
Co roku Donald Miller podpowiada ponad trzem tysiącom klientów, jak przestać marnować pieniądze na działania marketingowe i rozwijać biznes dzięki formułowaniu jasnego przekazu. Ten schemat przyda się także tobie. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, książka Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki już na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności, a także o wyjątkowej wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.
***
To najważniejszy poradnik marketingowy roku. Wszystkie osoby profesjonalnie zajmujące się komunikacją znają znaczenie opowieści. Donald Miller opracował metody, które sprawią, że twój przekaz zdoła przebić się przez szum informacyjny i dotrze do najbardziej znużonego reklamą pokolenia odbiorców. Musisz przeczytać tę książkę!
Dave Ramsey, autor bestsellerów z listy New York Timesa
Donald Miller nauczy cię o wiele więcej, niż tylko jak sprzedawać; pokaże ci, jak zmieniać życie klientów. Musisz odegrać w ich życiu pewną rolę, a dzięki tej książce dowiesz się, jak to zrobić. Jeśli chcesz, aby twój biznes się rozwijał, przeczytaj ją.
John C. Maxwell, autor bestsellerów z listy New York Timesa
Jeśli lubisz zarabiać, przeczytaj tę książkę. Model StoryBrand w niej zawarty pomoże ci tworzyć hasła reklamowe, których odbiorcy słuchają i na które reagują. My z niego korzystamy i wszystko działa jak należy!
Ryan Deiss, założyciel i prezes firmy DigitalMarketer
Po zaangażowaniu Donalda Millera do współpracy i zapoznaniu się z jego modelem zmieniliśmy naszą stronę internetową, a efekty okazały się fantastyczne. Od razu zauważyliśmy różnicę. Model StoryBrand działa i wdrażamy go w całej organizacji. Przeczytaj tę książkę!
Ken Blanchard, główny mentor w The Ken Blanchard Companies oraz współautor książki Nowy jednominutowy menedżer
***
DONALD MILLER pomógł już tysiącom klientów sprecyzować przekaz marketingowy, dzięki czemu ich działalność nabrała rozpędu. Jest prezesem firmy StoryBrand, współprowadzącym podcast Building a StoryBrand, a także autorem kilku książek, w tym bestsellerów Blue Like Jazz oraz A Million Miles in a Thousand Years. Mieszka w Nashville, w stanie Tennessee wraz z żoną Betsy oraz psami Lucy i June Carter.

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - mobi, epub - szczegółowe informacje:

Dział: e-Książki pdf, epub, mobi, mp3

Kategoria: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama, zarządzanie

Wydawnictwo: Mt Biznes
Rok publikacji:2018
ISBN:978-83-8087-027-7
Język:polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): * Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
Wprowadzono: 13.11.2018
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - mobi, epub - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

#SEXEDPL. Rozmowy Anji Rubik o ...

A. Rubik

ebook, multiformat: mobi, epub, pdf

11,06 zł taniej -20%

Jestem szczęśliwym singlem - mobi, epub

B. Pawlikowska

ebook, multiformat: mobi, epub

21,97 zł taniej -20%

Sztuka obsługi penisa - mobi, epub

P. Pilarski

ebook, multiformat: mobi, epub

23,60 zł taniej -20%

Sztuka kochania - mobi, epub

M. Wisłocka

ebook, multiformat: mobi, epub

23,54 zł taniej -20%

Zobacz również

Pieprz uczucia. Jak rozwiązywać ...

S. Bennett

ebook mp3

30,58 zł taniej -20%

Apetyt na życie - mobi, epub

K. Dowbor

ebook, multiformat: mobi, epub

29,38 zł taniej -15%

Wióry lecą - mobi, epub Renowacja mebli ...

K. Sawko

ebook, multiformat: mobi, epub

29,38 zł taniej -15%

Chronodieta. Co kiedy jeść - mobi, epub

M. Roizen

T. Spi...

ebook, multiformat: mobi, epub

27,56 zł taniej -20%

Ciekawe pomysły Gandalfa

ebook

95.14 zł

taniej -15%

Model odpowiedzialności administracyjnej w ...

Paweł Wojciechowski doktor nauk prawnych, adiunkt w Katedrze Prawa Rolnego i Systemu Ochrony Żywności oraz Pracowni Prawa Żywnościowego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego; autor kilkudziesięciu publikacji z zakresu prawa żywnościowego i rolnego, m.in. monografi i Wspólnotowy model urzędowej kontroli żywności (Warszawa 2008) oraz...

książka

32.93 zł

taniej -34%

Model i metafora komunikacja wizualna w...

Wykresy, schematy i diagramy nie są wyłącznie ilustracjami. Jak dowodzi Model i metafora, można je dziś uznać za niezbędne narzędzia ułatwiające tworzenie współczesnej humanistyki. Wykorzystując jednocześnie teksty i obrazy, książka w zwięzły sposób przedstawia szereg zagadnień istotnych dla każdego historyka, socjologa czy badacza literatury. Na Model i...

książka

45.61 zł

taniej -29%

Model biznesowy TY

Kryzys? Trudna sytuacja na rynku pracy? Kłopoty ze sprostaniem wygórowanym wymaganiom pracodawców? Ciebie to nie dotyczy! Zamień nerwowe wątpliwości na wyluzowaną pewność w swoim życiu zawodowym. Działaj jak najwięksi współcześni wizjonerzy i wypróbuj genialny sposób na optymalizację absolutnie najważniejszego - bo Twojego osobistego - modelu biznesowego....

książka

36.45 zł

taniej -13%

Model zinstytucjonalizowanych działań...

Celem niniejszej książki jest rekonstrukcja i analiza modelu zinstytucjonalizowanych (sformalizowanych) działań lobbingowych podejmowanych przez największe europejskie firmy telewizyjne w kontekście wspólnotowej polityki audiowizualnej. Należy tym samym zastrzec, iż poza spektrum zainteresowania niniejszej pracy znajdują się wszelkiego rodzaju działania...

muzyka

25.92 zł

taniej -12%

Model 01

Najnowszy album T.Love zatytułowany jest Model 01. Co to za model? Model 01 jest odwzorowaniem współczesnego człowieka. Człowieka, który jest skazany na cywilizację nowego 1000-lecia. Model 01 uzależniony jest od telewizji, reality show i reklam. Model 01 - konsument doskonały!

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

8.99

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: