rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 - 01 Media społecznościowe w procesie promocji filmów i seriali telewizyjnych - pdf

ocena: 5, głosów: 2
 

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 - 01 Media społecznościowe w procesie promocji filmów i seriali telewizyjnych - pdf

ebook

Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski

Zabezpieczenie: Znak wodny

Produkt cyfrowy

Nasza cena: 3,60

Cena detaliczna: 4,50

U nas taniej o 20%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka
Powrót
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 - 01 Media społecznościowe w procesie promocji filmów i seriali telewizyjnych - pdf - opis produktu:

"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy podjęli się spojrzenia na media społecznościowe zarówno w skali makro- jak i mikro-, zwracając uwagę na istotę wykorzystania mediów społecznościowych do komunikacji we współczesnym społeczeństwie."
(ze Wstępu)

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 - 01 Media społecznościowe w procesie promocji filmów i seriali telewizyjnych - pdf - szczegółowe informacje:

Dział: e-Książki pdf, epub, mobi, mp3

Kategoria: nauki humanistyczne

Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
Rok publikacji:2017
ISBN:978-83-226-3112-6
Język:polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): * Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
Wprowadzono: 12.10.2017
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 - 01 Media społecznościowe w procesie promocji filmów i seriali telewizyjnych - pdf - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

Ogień i krew - mobi, epub

G. Martin

ebook, multiformat: mobi, epub

39,57 zł taniej -15%

Cokolwiek wybierzesz - mobi, epub ...

J. Szamałek

ebook, multiformat: mobi, epub

22,96 zł taniej -17%

Śmierć Komandora. Pojawia się idea - ...

H. MURAKAMI

ebook, multiformat: mobi, epub

28,27 zł taniej -20%

Krystyna Doktorowicz - przeczytaj też

Zobacz również

Nieposłuszeństwo - mobi, epub

F. Gros

ebook, multiformat: mobi, epub

25,13 zł taniej -10%

Historie alternatywne i steampunk w ...

N. Lemann

ebook pdf

20,87 zł taniej -15%

Ciekawe pomysły Gandalfa

ebook

19.63 zł

taniej -20%

Media społecznościowe. Dialog w ...

"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy...

ebook

3.60 zł

taniej -20%

Media społecznościowe. Dialog w ...

"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy...

ebook

3.60 zł

taniej -20%

Media społecznościowe. Dialog w ...

"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy...

ebook

3.60 zł

taniej -20%

Media społecznościowe. Dialog w ...

"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy...

ebook

25.03 zł

taniej -15%

Media społecznościowe. Dialog w ...

"Przedstawiany tom stanowi pierwszą cześć zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Media społecznościowe, które stały się wyznacznikiem kolejnej fazy rozwoju Internetu zwanej Web 2.0, organizują życie społeczne użytkowników w coraz rozleglejszym zakresie. Problem skutków rozwoju...

ebook

4.24 zł

taniej -15%

Media społecznościowe. Dialog w ...

"Przedstawiany tom stanowi pierwszą cześć zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Media społecznościowe, które stały się wyznacznikiem kolejnej fazy rozwoju Internetu zwanej Web 2.0, organizują życie społeczne użytkowników w coraz rozleglejszym zakresie. Problem skutków rozwoju...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

8.99

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: