- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.Grażyna Krzysztoszek Małgorzata Piszczek Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek l, li, r Oficyna Wydawnicza ,,Impuls" Kraków 2007 (C) Copyright by Oficyna Wydawnicza ,,Impuls", Kraków 2003 Redakcja: Wojciech Sliwerski Ilustracje i projekt okładki: Agata Fuks Korekta: Beata Bednarz Danuta Waląg ISBN 978-83-7308-970-9 Oficyna Wydawnicza ,,Impuls" 30-619 Kraków, ul. Turniejowa 59/5 tel. (012) 422-41-80, fax (012) 422-59-47 , e-mail: Wydanie II rozszerzone, Kraków 2007 Konwersja do formatu EPUB: Virtualo Sp. z Wstęp Materiał przeznaczony jest do ćwiczeń prawidłowej wymowy głosek l, li i r w wyrazach w nagłosie, śródgłosie i wygłosie; wyrażeniach i zdaniach. Opracowany materiał jest przeznaczony dla logopedów i rodziców do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Materiał słowny ułożono według zasad logopedycznych. Należy go wykorzystywać po wywołaniu głosek l, li i r i utrwaleniu ich w sylabach. Utrwalanie artykulacji możemy wspomagać, wykorzystując analizator wzrokowy. Proponujemy w podpisach oznaczyć kolorem czerwonym literki l, li i r, a w materiale różnicującym wyżej wymienione głoski - kolorem zielonym literkę l. Życzymy przyjemnych ćwiczeń Autorki Polecenia do ćwiczeń 1. Patrz na obrazek i powtarzaj za logopedą (mamą). 2. Nazwij sam obrazki. 3. Przeczytaj napisy do obrazków 1. 4. Zaznacz w podpisach kolorem czerwonym litery oznaczające ćwiczone głoski. 5. Pomaluj obrazki. 6. Zakryj napisy i jeszcze raz samodzielnie nazwij obrazki. 7. Powtórz za logopedą wyrażenia i zdania z ćwiczonymi już wyrazami. 8. Patrz na obrazek i powtarzaj za logopedą wyrażenia. 9. Nazwij sam wyrażenia. 10. Zaznacz w wyrażeniach kolorem czerwonym litery oznaczające ćwiczone głoski. 11. Patrz na obrazki i powtarzaj za logopedą zdania. 12. Powtórz samodzielnie zdania. 13. Zaznacz w zdaniach kolorem czerwonym litery oznaczające ćwiczone głoski. 14. Napisz wyrażenia lub zdania podyktowane przez logopedę 2. 15. Odpowiedz na pytania dotyczące ćwiczonych głosek (np. Jaki kolor ma trawa wiosną?, Po czym wchodzimy na strych?). 16. Popatrz na obrazek, słuchaj i powtarzaj za logopedą (mamą) zdania. 17. Powtórz wyrazy z ćwiczoną głoską występujące na obrazku. 18. Odpowiedz na pytania logopedy dotyczące treści obrazka. 19. Spróbuj sam opowiedzieć, co przedstawia obrazek. 1 Zadania dla uczniów z opanowaną umiejętnością pisania i czytania. 2 Przy utrwalaniu opozycji bezdźwięczna - dźwięczna proponujemy oznaczyć kolorem litery odpowiadające ćwiczonym głoskom: zielonym - głoski bezdźwięczne; czerwonym - głoski dźwięczne. Jednocześnie pod głoską dźwięczną można narysować falistą linię kolorem czerwonym.
Szczegóły | |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | pedagogika |
Wydawnictwo: | Impuls |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Wprowadzono: | 20.01.2011 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.