Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - pdf , eBook | Księgarnia Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - pdf

  • pdf

  • Promocja
    image-promocja

E-book

ebook

  • Wydawnictwo Wolters Kluwer
  • Rozmiar pliku 2.94 MB
  • Zabezpieczenie Znak wodny
  • Produkt cyfrowy

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - pdf - opis produktu:

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:


zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,
tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,
marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,
reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej,
badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.
Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.





Adresaci:

Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów marketingu podmiotów zajmujących się wytwarzaniem, dystrybucją i logistyką produktów farmaceutycznych, a także pracowników aptek i studentów takich kierunków jak farmacja, promocja zdrowia oraz zarządzanie i marketing.

eBook pdf Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - pdf pochodzi z wydawnictwa Wolters Kluwer. Autorami książki są Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Małgorzata Michalik. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - pdf liczy 288 stron.
S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok publikacji: 2018
  • Ilość stron: 288
  • Język: polski
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Wprowadzono: 05.11.2020

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Małgorzata Michalik - przeczytaj też

RECENZJE - eBook pdf - Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - pdf

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: