Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - epub, pdf , eBook | Księgarnia Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - epub, pdf

Raz kupujesz, pobierasz w wielu formatach.
Kupując wybrany plik otrzymujesz możliwość pobrania go w kilku aktualnie dostępnych formatach. Informacja o tym, jakie formaty przyporządkowane są do danego pliku, podana jest za tytułem oraz w ikonce multiformat.
  • epub
  • pdf

E-book

ebook

  • Wydawnictwo Wolters Kluwer
  • Rozmiar pliku 1.85 MB
  • Zabezpieczenie Znak wodny
  • Produkt cyfrowy

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - epub, pdf - opis produktu:

Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podlega on ścisłym uregulowaniom prawnym i dlatego państwo często ingeruje w mechanizm jego działania.

Autorzy omówili cechy tego rynku, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie zagadnienia, jak:
zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia produktu farmaceutycznego, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,
zasady tworzenia cen i marż handlowych oraz stosowania opustów cenowych,
zasady marketingowego zarządzania hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,
reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym

eBook, multiformat: epub, pdf Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - epub, pdf pochodzi z wydawnictwa Wolters Kluwer. Autorami książki są Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Małgorzata Michalik. Należy do gatunków: praca, biznes, marketing i reklama.
S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Kategoria: praca, biznes,  marketing i reklama
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok publikacji: 2008
  • Język: polski
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Wprowadzono: 16.02.2010

Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Małgorzata Michalik - przeczytaj też

produkt cyfrowy
-19%

E-book

produkt cyfrowy
-19%

E-book

produkt cyfrowy
-19%

E-book

RECENZJE - eBook, multiformat: epub, pdf - Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - epub, pdf

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.3/5 ( 3 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: