SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook Marketing przyszłości pdf

Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

  • pdf

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

ebook

Wydawnictwo C.H.Beck
Data wydania 2016
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości.
Założeniem rozważań jest zbadanie, jak przeobraża się marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe, jak zachowują się współcześni konsumenci oraz jakie są kierunki rozwoju marketingu.

Autorzy przedstawiają:

istotę i przeobrażenia zachodzące w marketingu w kontekście krajowym i międzynarodowym,
podstawowe problemy badawcze, odnoszące się do tradycyjnych i nowoczesnych działań marketingowych,
kierunki rozwoju marketingu.

Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli akademickich kierunków ekonomicznych jako pomoc do przedmiotów: podstawy marketingu, zarządzanie marketingowe, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: marketing usług, zachowania nabywców.  Może być przydatna również słuchaczom studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem, jak również praktykom, śledzącym nowe trendy w marketingu.
Zespół autorski tworzą pracownicy Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, głównie Katedry Marketingu Usług.

Ogromną zaletą książki jest jej bardzo czytelna, logiczna wewnętrzna struktura, w której Czytelnik odnajdzie nie tylko najważniejsze ustalenia teoretyczne marketingu (...), ale także pełny przegląd możliwych rozwiązań strategicznych (...). Warte szczególnej uwagi są te fragmenty książki, które dotyczą nowoczesnych ujęć marketingu, gdyż dowodzą konieczności szybkiego nadążania za nową wiedzą z zakresu: badania rynku, analizy zachowań konsumentów, zarządzania narzędziami 4P oraz budowania lojalności klientów - stanowiących podstawę sukcesu rynkowego współczesnych przedsiębiorstw (...).
Prof. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Kategoria: ekonomia i biznes,  poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
Wydawnictwo: C.H.Beck
Rok publikacji: 2016
Język: polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Józef Perenc - przeczytaj też

produkt cyfrowy
produkt cyfrowy
produkt cyfrowy
produkt cyfrowy
Zarządzanie marketingowe pdf eBook 42,65 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - eBook pdf - Marketing przyszłości - pdf, Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.4/5 ( 10 ocen )
  • 5
    8
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    2
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: