SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook Marketing impulsowy pdf

  • pdf

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

ebook

Wydawnictwo Złote myśli
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

Jak wywołać u Klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej? Czego możesz nauczyć się od kasyn z Las Vegas? Istnieje ogromna ilość "szczegółów", które powodują, że kasyna niezwykle skutecznie "wyciągają pieniądze" od swoich klientów. Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz). Dlaczego marketingowa wiedza i doświadczenie właścicieli kasyn są praktyczne uniwersalne? Proces podejmowania decyzji o zakupie jest podobny, bez względu na to, czy kupujesz żetony w kasynie, ebooki w naszym serwisie, czy samochód u dealera samochodowego... Zobacz, jak wiele wspólnego ma marketing kasyn z marketingiem internetowym: "Gdy klient jest gotów zapłacić, ułatw mu to jak najbardziej. Honoruj jak najwięcej głównych rodzajów kart kredytowych, kart debetowych, czeków, czegokolwiek. Zakupy pod wpływem impulsu wymagają od Ciebie błyskawicznego finalizowania transakcji. Opóźnienia prowadzą do wahania i, w konsekwencji, do utraty klientów. Ta zasada sprawdza się także w sieci." - takich przykładów znajdziesz wiele w całym ebooku Marketing impulsowy. To nie przypadek, że współautorem opisywanego tu ebooka jest dr Joe Vitale - ekspert w dziedzinie marketingu internetowego, który napisał między innymi bestseller "Hipnotyczny Marketing". "Reklamy kasyn pokazują uśmiechniętych ludzi z workami pieniędzy, nie ludzi siedzących przy automatach otoczonych dymem papierosowym, sięgającym co chwila po kolejną monetę. To działa w dowolnym innym biznesie. Jeśli budujesz mieszkania, w reklamie pokazuj uśmiechniętych klientów, chwalących się nowym mieszkaniem. W sieci, pokazuj końcowy rezultat korzystania z Twoich usług. W skrócie, sprzedajesz marzenia, a nie sposoby na ich realizację. Sprzedajesz stek, nie to jak go przyrządzasz." Oto niektóre z 49 zasad marketingu impulsywnego, które znajdziesz w książce Marketing impulsowy: Jak obudzić w ludziach chęć kupowania? Sprzedawaj marzenia - nie sposoby na ich realizację Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę Zasada O mały włos Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza Jak zmusić klientów żeby sami biegli do Ciebie? Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze Obstaw za jedynie $1 w Karaibskim Stud Pokerze Osobiście zaadresowane listy do klientów Znajdź odpowiednie połączenie Przyciągaj ludzi jedzeniem Wiecej szczegółów dowiesz się ze spisu treści.Zanim jeszcze pochłonie Cię zgłębianie tajników impulsywnego marketingu, przestań się na chwilę zastanawiać, jak szybko zwróci Ci się inwestycja w tego ebooka i działaj
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
Wydawnictwo: Złote myśli
Język: polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
Wprowadzono: 23.12.2010

RECENZJE - eBook pdf - Marketing impulsowy - pdf

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: