Marketing hotelowy - praktycznie / Agata Adaszyńska 16,36 zł | eBook w Gandalf.com.pl
Kategorie

E-book

Marketing hotelowy - praktycznie

ebook

  • Wydawnictwo Ridero
  • Rozmiar pliku 1.86 MB
  • Zabezpieczenie Znak wodny
  • Produkt cyfrowy
  • Dostępność niedostępny

Marketing hotelowy - praktycznie - opis produktu:

Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biura podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszej książce.

inne wydania :

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

S
Szczegóły
  • Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
  • Wydawnictwo: Ridero
  • Rok publikacji: 2017
  • ISBN: 978-83-8126-372-6
  • Język: polski
  • Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
  • Wprowadzono: 15.12.2017

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

Cari Mora - mobi, epub

Thomas Harris

23,60 zł 29.51
produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -10%

E-book

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

Ogień i krew - mobi, epub

George R.R. Martin

39,57 zł 46.56
  • RRecenzje
  • eBook
  • Marketing hotelowy - praktycznie
4.6/5 ( 7 ocen )
    5
    5
    4
    1
    3
    1
    2
    0
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

brak oceny

ElżbietaB

  • 9-08-2018
  • 00:42

Świetny ebook, dużo wskazówek na temat marketingu turystycznego. Napisany prostym, przystępnym językiem

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

Kasia

  • 18-12-2017
  • 15:11

Bardzo dobre, praktyczne opracowanie tematów, które dotyczą każdego hotelarza

Czy recenzja była pomocna?
image

Rekomendowane

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

Pan Tadeusz - mobi, epub

Adam Mickiewicz

10,86 zł 12.78
produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • 29.90 zł
    20.94 zł

    JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić - a potem zdołasz im to dać - osiągniesz imponujące wyniki....

  • 44.78 zł
    38.97 zł

    Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim...

  • 128.68 zł
    99.08 zł

    Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych....

  • 98.74 zł
    61.22 zł

    Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie...

  • 49.78 zł

    Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic...

  • Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności...